Вартість відновлення пасажирського депо та 27 знищених вагонів електропоїздів у Фастові після масованого російського удару оцінюється приблизно у 400 млн грн.
Про це під час спілкування з журналістами на об'єкті повідомив заступник міністра розвитку громад та територій України Олексій Балеста.
Посадовець нагадав, що уночі з 5 на 6 грудня російські дрони та ракети знову атакували залізничну інфраструктуру Фастова, серйозних руйнувань зазнало пасажирське депо.
За його словами, по депо було завдано близько 20 ударів Shahed, а також зафіксовано влучання ракети фактично в пасажирську станцію. Це, наголосив він, свідчить про цілеспрямовані атаки агресора на цивільну інфраструктуру, яка не пов'язана з військовими перевезеннями.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росіяни масовано обстріляли залізничну інфраструктуру в Фастові
У міністерстві підрахували, що відновлення самого депо потребуватиме близько 100 млн грн. Ще близько 300 млн грн коштуватиме ремонт трьох складів електричок - загалом 27 вагонів.
Посадовець також повідомив, що на фастівському вокзалі зафіксовано значні пошкодження. Планується встановлення модульного вокзалу за підтримки міжнародних партнерів, але для повноцінного відновлення необхідне додаткове фінансування.
Він додав, що через обмежені ресурси уряд змушений визначати об'єкти, які відновлюватимуть першочергово. Наразі триває перший етап робіт, що дозволить знову використовувати депо для обслуговування електричок, а також ведеться робота над залученням донорської допомоги.
В Україні від початку повномасштабного вторгнення РФ зруйновано близько 10 залізничних вокзалів. Ще приблизно 40 об'єктів отримали пошкодження різного ступеня.
Попри руйнування, більшість пошкоджених вокзалів вдалося оперативно привести до робочого стану. Однак говорити про повне відновлення важко, адже для цього потрібні значні кошти, яких бракує. Наразі важко назвати суму збитків, позаяк її не можливо оцінити точно, до того ж вона зростає з кожним таким ворожим обстрілом.
В Укрзалізниці також прокоментували майбутнє відновлення вокзалу у Фастові на Київщині:
"Точно не будемо відновлювати будівлю у тому форматі, який був, адже дизайн та зручність викликали чимало дискусій серед мешканців. Новий вокзал має відповідати сучасним технічним вимогам, бути інклюзивним, безпечним, мати укриття та використовувати сучасні матеріали. До старої архітектури, найімовірніше, повернення не буде".




















Коментарі