Україна робить перші кроки в розвитку креативної економіки, і в ній поки що більше активні люди з культурної сфери, а не економісти. Про це в ефірі "Громадського радіо" розповіла доцент кафедри економічної кібернетики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка Ганна Харламова.
"Поняття креативної економіки створено, щоб пояснити те, що вже було в економіці. Раніше це був просто сервіс, але він став дуже конкурентним. Як аналог чогось нового з'явилася креативна економіка", - підкреслила Ганна Харламова.
Вона зазначила, що в рамках Доктрини збалансованого розвитку "Україна-2030" розвиток креативної економіки є одним із драйверів економічного розвитку країни.
"Україна робить перші кроки в розвитку креативної економіки, збираються експерти, проводяться конференції. Але ще немає розуміння, що креативна економіка - це все-таки сектор економіки. Поки більше активні люди з культурної сфери, без залучення економістів. У свою чергу економісти не приваблюють експертів зі сфери культури. Підняти сектор і співпрацю в рамках його може створення культурних або креативних хабів, які, наприклад, активно розвиваються в Києві", - зазначила Анна Харламова.
Вона є одним із співавторів Доктрини збалансованого розвитку "Україна-2030", яка базується на розвитку креативної економіки та інновацій. Доктрина передбачає створення умов для досягнення економічного зростання не менше 10-15% в рік, щоб до 2030 року Україна увійшла в ТОП-30 найбільш економічно розвинених країн з ВВП на рівні $710- $750 млрд.
Коментарі