Українські експортери при перевезенні вантажу залізничним транспортом стикаються з нечесною конкуренцією з росіянами. Про це йдеться у листі Полтавського гірничо-збагачувального комбінату до керівництва Державної регуляторної служби України.
За останні місяці через збільшення навантаження на транспортну інфраструктуру у зв'язку з експортом врожаю зернових та імпортом вугілля до опалювального сезону, перевозити вантаж стало набагато складніше, йдеться у зверненні.
Українські вантажі включають до планів перевезень за залишковим принципом. Через це на складах збираються величезні об'єми невивезеної продукції.
Проблема й у непрозорій тарифній політиці Укрзалізниці щодо транзитних перевезень: вона надає знижки до транзитних тарифів та не дозволяє зрозуміти реальну ціну, за якою російські компанії транспортують свої вантажі територією України.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міністра Криклія просять розібратися, чому українська інфраструктура досі недоступна вітчизняним виробникам
Полтавський ГЗК закликає ДРС України дослідити обсяг наданих знижок при транспортуванні російських транзитних вантажів залізничним і морським транспортом та проаналізувати економічні наслідки для України - у тому числі, збитки українських виробників внаслідок обмежень обсягів українського експорту на користь транзитних вантажів. Зробити висновки щодо доцільності надання преференцій при перевезенні транзитних вантажів.
Раніше гірничо-збагачувальні комбінати України просили чиновників розібратися із труднощами перевезень вантажу. Проблему це не вирішило.
Коментарі