
Сьогодні не час боротися за соціальні гарантії, зокрема, щодо збереження робочих місць, - вважає радник міністра інфраструктури Надія Казначеєва. За її словами, якщо профспілки портовиків "Чорноморська" ввести в наглядову раду порту, то розвитку очікувати не варто.
"Соціальну складову у нас відстоювали при комунізмі, а зараз не комунізм. Морський порт не може працювати без людей, але, якщо він може працювати не з 4000, а з 1000, то це означає, що ефективний власник так працює. Якщо наша задача зберегти комунізм, то можемо вводити профспілки до наглядової ради порту. Якщо ж наше завдання розвиватися як держава, яка привертає вантажопотоки, тоді повинен бути професійна наглядова рада", - заявила Казначеєва, повідомляє "Деловая столица".
При цьому радник міністра все ж не виключила можливості участі профспілок в наглядовій раді порту "Чорноморськ", хоча саму раду поки не створено. Однак чиновниця висловила сумнів - чи відповідають профспілки критеріям для такого роду контрольної діяльності на підприємстві.
"Створення наглядових рад в морських портах поки тільки передбачено постановою Кабінету міністрів. А відповідно до постанови Кабміну прописано - хто має право брати участь в наглядовій раді і хто може бути її членом", - зазначила Казначеєва.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З 25 липня профспілки "Чорноморська" розпочинають акцію за відставку міністра інфраструктури
Тим часом, профспілка ДП "МТП" Чорноморськ "одноголосно проголосував за вимогу - відправити у відставку міністра інфраструктури Володимира Омеляна. Профспілки мають намір" домагатися від Кабміну, Верховної Ради, правоохоронних органів, НАБУ, СБУ і ГПУ - звернути увагу на протиправну діяльність міністра, нанесення їм і його підлеглими матеріальних збитків підприємству в особливо великих розмірах (згідно зі ст. 191 ч.5 Кримінального Кодексу України), зловживання владою і службовим становищем". Профспілка прийняла рішення звернутися до ЗМІ з відповідними заявами про корупційні дії міністра, а також пікетувати Кабінет міністрів, об'єднавшись з профспілками автомобілістів і залізничників.
За словами профспілкового лідера "Чорноморська" Сергія Бризгалова, МІУ проігнорувало вимоги портовиків. Зокрема, в ході останньої зустрічі з потенційним орендарем причалів №1-6 і території "Чорноморська" - китайського контейнерного оператора Hutchison Ports, міністерство заявило про підписання протоколу, в якому передбачено збереження всіх робочих місць в порту. За запевненням ж Бризгалова, ніякого протоколу не було.
"Ніяких ми протоколів не підписували. Це велика брехня. Я прокоментував це на своїй сторінці Фейсбук. Так, у нас була зустріч з представниками цієї офшорної компанії Hutchison Ports Development Limited. Я попередив, що якщо панове учасники наради не прислухаються до думки трудового колективу порту , то ця угода не матиме ніякого продовження. Наша позиція проста - повинні бути дотримані інтереси держави, держпідприємства і трудового колективу. у міністерстві писали, що нібито в умови конкурсу вноситься 100% збереження робочих місць. Але при цьому угода, яку вони зобов'язані з профспілками підписати - ось його в умови конкурсу не вносять ", - заявив Бризгалов.
Нагадаємо, профспілки порту "Чорноморськ" виступили категорично проти передачі в оренду причалів №1-6 і 43 га портової землі китайської компанії Hutchison Ports. Ключовою причиною конфлікту стали наміри інвестора скоротити трудовий колектив підприємства на 75%. Крім того, портовики виступили проти того, щоб МІУ підписувала договір оренди не з материнською компанією Hutchison Ports, а з її офшором - Hutchison Ports Development Limited. Проте, конкурс на оренду потужностей порту за участю китайського оператора запланований на серпень ц.р.
Коментарі