Ніша бізнесу на вуличній їжі заповнена тільки на половину. Про це Gazeta.ua розповіла директор компанії "Ресторанний консалтинг" Ольга Насонова.
"Якщо вести мову про попит на цивілізовані точки вуличної їжі, то тут ринок заповнений лише на 20%. Такий "стріт-фуд", у першу чергу, працює легально, в привабливо оформленій точці. Тут має бути роздатковий матеріал - одноразовий посуд, берндовані серветки. Такі точки у нас є, але їх дуже мало. Найчастіше вони працюють на фестивалях, а от в містах практично не представлені. Є труднощі з оформленням документів. Нелегко до "легальної" точки підключити комунікації", – пояснює експерт ресторанного бізнесу.
Середня ціна за страву вуличної їжі у Києві коливається від 35 до 80 грн.
"Вулична їжа має бути простою. Екзотика в такому форматі не матиме попиту. Люди, готові віддати гроші за екзотичну страву, підуть в ресторан. А от спробу представити просту їжу в незвичайній формі ринок прийме на "ура". Приклад тому - корн-доги, тобто сосиски, вкриті шаром тіста, на паличці. Їх зручно їсти", – розповідає Ольга Насонова.
За її словами, щоб відкрити точку з продажу вуличної їжі, в середньому потрібно вкласти 25 тис. доларів. Ці гроші підуть на кіоск та обладнання для нього. Відкрити власний фуд-трек буде дорожче. Найпростіший прилавок відкривають за 80 тис. грн. А от рентабельність такого бізнесу майже така ж, як і в класичному ресторанному - до 30%.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Держстаті підрахували, скільки українці витратили на їжу в минулому році.
Коментарі