
Укрзалізниця продовжує відновлення ключових систем після масованої кібератаки.
Роботи тривають із використанням резервних копій, що потребує часу для ретельної діагностики та усунення можливих вразливостей, йдеться у повідомленні.
Водночас система продажу квитків витримала атаку, тож каси, вокзали та поїзні бригади працюють у штатному режимі. Квитки в касах наразі продаються лише на найближчі дві доби – 24 і 25 березня. Це дозволяє ефективно керувати чергами та надавати пріоритет військовослужбовцям і пасажирам із нагальною потребою в подорожі.
Станом на зараз очікування в чергах мінімізовано до 10-15 хв навіть на найбільших вокзалах країни.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ворог вдарив по енергосистемі Укрзалізниці
"Повернення квитків на поїзди в поточну добу – за попереднім алгоритмом: за годину до відправлення вашого рейсу надішліть нам на електронну пошту [email protected] скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем", - йдеться у повідомленні.
Укрзалізниця просить вибачення у пасажирів за незручності та запевняє, що робить усе можливе для швидкого відновлення нормальної роботи.
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується.
Коментарі