Укрпошта працює над покращенням якості обслуговування. Зменшує строки доставки, запроваджує нові послуги.
Про це Gazeta.ua розповів в. о. генерального директора державного підприємства Ігор Ткачук.
Українці зацікавилися новою послугою "Прискорена пошта", яку пропонує Укрпошта. Розкажіть про її переваги?
- Запровадивши послугу "Прискорена пошта", підприємство пішло назустріч побажанням клієнтів. Завдяки удосконаленню технологічних процесів приймання, оброблення, перевезення і доставки відправлень, вдалося значно скоротити строки пересилання пошти. Відтепер відправлення доставляються адресату в межах міста в цей же день, за умови що клієнт його передав до 12:00. Між обласними центрами - за 1–2 дні залежно від відстані.
За 5 місяців 2016 року обсяги відправлень "Прискореною поштою" збільшилися майже вдвічі, порівняно з минулим роком.
Ви активно налагоджуєте ділові зв'язки та бізнес-співпрацю з закордонними компаніями, впроваджуєте нові міжнародні продукти. Які вже є досягнення?
- Глобальний тренд "Світ без кордонів" підказує нам пріоритетні напрямки. З минулого року українці почали отримувати посилки з товарами з китайських інтернет-магазинів набагато швидше. Пакунки вагою до 2 кілограмів, що придбані на китайських торгових майданчиках "AliExpress", "Taobao", "Tmall" та китайському підрозділі "eBay" доставляються адресату фактично за тиждень. Ця послуга є ексклюзивною, адже лише Укрпошта на українському ринку співпрацює з поштою Китаю щодо пересилання дрібних пакетів.
Сьогодні, ми пропонуємо нашим клієнтам отримувати товари із-за кордону за спрощеною системою "Консигнація", що дозволяє економити кошти та час.
Працюємо над розширенням можливостей для ринку e-commerce. У цьому році, плануємо запропонувати інтернет-продавцям нові логістичні рішення як для внутрішнього, так і для міжнародного ринків. Найближчим часом, презентуємо послугу - легкий експорт до Казахстану. Також відпрацьовуються й інші напрями.
Можливості Укрпошти на міжнародному ринку не обмежуються логістичними продуктами. Підприємство здійснює обмін міжнародними грошовими переказами з 35 країнами світу.
Зараз Укрпошта знаходиться в процесі корпоратизації. Які вигоди отримає підприємство та клієнти після перетворення на публічне акціонерне товариство?
- Хочу наголосити: корпоратизація Укрпошти не є приватизацією. Підприємство лишається у власності держави. Національний оператор поштового зв'язку буде продовжувати виконувати свої функції: забезпечувати людей на всій території країни послугами поштового зв'язку. Укрпошта зможе робити це краще. Бо публічне акціонерне товариство має більшу свободу дій у сфері управлінських рішень, може бути більш гнучкішим щодо ведення бізнесу. Статус ПАТ надає змогу залучати інвесторів, більш гнучко працювати з фінансовими установами, оперативно реагувати на зміни на ринку поштових послуг, швидше впроваджувати інноваційні рішення та продукти. Результатом стане підвищення конкурентоспроможності, зростання прибутковості, гідна заробітна плата для працівників. Передусім – для листонош та операторів.
Що нового підприємство готує для клієнтів?
- Бізнесу, щоб бути успішним, не програти конкурентам потрібно вчасно підлаштовуватися під нові умови. Бо потреби населення і технології стрімко змінюються. Укрпошта ставить собі за мету стати національним оператором інформаційних та фінансових послуг. Це стосується зокрема, таких нових напрямів як впровадження платформи Market Place (e-commerce) для торгівлі будь-якими товарами й послугами та сервісу mWallet (мобільний гаманець).
Особливу увагу ми приділяємо модернізації мережі. Відкриваємо нові сучасні відділення по всій країні. Цього року плануємо відкрити й відремонтувати 1000 відділень, автоматизувати 1000 робочих місць операторів. Придбати ще 1600 комплектів комп'ютерної техніки для відділень поштового зв'язку. Це дозволить обслуговувати клієнтів швидко та якісно, ліквідувати черги.
Не всі клієнти помічають позитивні зміни в роботі Укрпошти.
- Дійсно, багато громадян асоціюють Укрпошту із "совком". Змінювати таке уявлення будемо за допомогою ребрендингу. Необхідність проведення ребрендингу також викликана посиленням конкуренції на ринку поштових послуг, оновленням стратегічних цілей Укрпошти. До того ж, ми хочемо орієнтувати наші послуги на іншу категорію споживачів – молодь. Також розуміємо, що у будь-якому бізнесі важливо не втратити існуючих клієнтів. Сподіваємося, що оновлення бренду посилить позиції Укрпошти на ринку та сприятиме зростанню авторитету підприємства. Рішення про проведення ребрендингу не є спонтанним. Перш ніж його ухвалити, ми досліджували медійну активність конкурентів, проводили маркетингові дослідження наших позицій на ринку, виявляли сильні та слабкі сторони підприємства. Наступний етап – складання чіткого плану дій, в якому визначимо, що саме і як будемо змінювати, які результати хочемо отримати.
Коментарі
3