Останні два роки в Україні розпродажі "чорної п'ятниці" проводять не один день, а цілий місяць, розповів Gazeta.ua Іван Зайцев із Асоціації рітейлерів України.
"З початку листопада магазини запустили рекламу та знизили ціни на товари. Пропонують різноманітні акції, систему бонусів для клієнтів. Хтось намагається з дисконтом 70% розпродати товар, який залежався. На популярний ставлять знижки у межах 5-10%. Дешевше продають тільки обмежену кількість товару", - пояснює Зайцев.
Додає, що деякі компанії на "чорну п'ятницю" випускають новинки. Торік, наприклад, з'явилася нова продукція Apple.
"Сезон видався не вигідним для бізнесу через теплу погоду. Народ не поспішав витрачати гроші на теплі речі. Так, минулі роки у "чорну п'ятницю" магазини продавали залишки. Цьогоріч покупці зможуть не просто зекономити, а обрати серед широкого асортименту товарів. Водночас магазини не отримають запланованого прибутку", - пояснює партнер Асоціації рітейлерів Олександр Фіалка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україну йде Чорна п'ятниця: що очікувати в 2019 році?
В Україну традиція розпродажів "чорної п'ятниці" прийшла з США.
"У Сполучених Штатах зовсім інший рівень споживання. Американець у середньому на рік змінює 6-7 пар кросівок. Українець купує одні. Маємо зовсім інший рівень доходів. В Америці магазини можуть ставити більші знижки, бо заробляють за рахунок великого об'єму продажів. В Україні попит значно менший", - підсумував Фіалка.
29 листопада стартують розпродажі "чорної п'ятниці". В Україна їх проводять із 2013-го. Торік найбільший інтерес до розпродажів був в Одесі, Ужгороді та Маріуполі. Зі знижками товари в інтернеті переважно купували у Кропивницькому та Миколаєві.
Коментарі