
Металурги лякають громадськість тим, що у вітчизняних виробників сірчаної кислоти — ДП "Східний ГЗК", ДП "Сумихімпром" і ТОВ "НВП "Зоря" і ТОВ "Перше хімічне об'єднання" — недостатньо транспорту для перевезення сірчаної кислоти. І купують російський і білоруський продукт.
Виробники спростовують ці твердження і запевняють, що мають у наявності 235 спеццистерн, які дозволяють щорічно перевозити понад 300 тис. тонн сірчаної кислоти.
"Це більш ніж удвічі більше від нинішньої потреби нашого ринку", — йдеться в їхньому зверненні до Мінекономрозвитку, що є в розпорядженні видання "Бізнес".
В даний час відомство проводить спецрозслідування щодо захисту вітчизняного ринку від російського і білоруського імпорту сірчаної кислоти.
Заяви сталеварів про те, що вітчизняні виробники нібито не в змозі задовольнити попит внутрішніх споживачів у сірчаній кислоті, — теж не відповідають дійсності, стверджують на наших заводах.
"Заявники мають достатньо потужностей, щоб задовольнити як власні потреби, так і потреби ринку, і навіть експортувати сірчану кислоту", — йдеться в їхньому зверненні до міністерства.
Сумарні потужності з випуску сірчаної кислоти ДП "Східний ГЗК", ПАТ "Сумихімпром", ТОВ "НВП "Зоря" і ТОВ "Перше хімічне об'єднання" становлять 1,123 млн тонн.
На даний момент їхні потужності недовантажені більш ніж наполовину, і це негативно впливає на економіку зазначених підприємств.
Коментарі