У Кабміні запланували за 6-9 місяців перевести документи щодо кадрових питань в електронний формат.
"Починаємо поступово винищувати паперові процеси у держорганах. За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 мільйонів гривень щороку", - написав у Facebook міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
За його словами, уряд запланував перевести в електронний вигляд подачу документів на прийом на роботу або на конкурси.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Згода на обробку персональних даних: Дубілет хоче скасувати документ
"Весь обіг щодо конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень - у цифру. У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років, мають залишитися в минулому столітті. Блок-схеми, за якими документи "ходять" кабінетами, спростимо і скоротимо в 3-4 рази", - наголосив він.
Треба зосередитися на створенні єдиного реєстру держслужбовців, додав Дубілет. Владі доведеться змінити кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ із особливою увагою до кібербезпеки.
Дмитро Дубілет доручив припинити закупівлю урядом паперу для блокнотів. Про це він повідомив Instagram. За його словами, Кабмін у режимі нон-стоп займається виробництвом різних блокнотів. Деякі з них - із золотим тисненням. Зазвичай це марна трата грошей навіть для приватних компаній. Треба припинити закупівлі чого-небудь, крім паперу А4 і А5.
Коментарі