Роботодавці готові брати на роботу маркетологів без освіти та досвіду. Найбільше цінують креативність потенційних співробітників. Про це в коментарі Gazeta.ua розповіла Інна Новицька, директор компанії з пошуку персоналу "Нова персона".
"Найбільше шукають рекламників, які просувають бренд чи товар в інтернеті. Роботодавці не звертають уваги на освіту чи вік кандидата. Шукають фахівців, які знаються на соціальних мережах та способах просування товару в них. Нещодавно закрили одну з таких вакансій. У компанії шукали креативного маркетолога для позиціонування бренду в соцмережах. Взяли на роботу 18-річного хлопця без диплома про вищу освіту. Гарно знався на таких технологіях. Навчився цьому самостійно", - каже вона.
Сьогодні відзначають День маркетолога.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому українці бояться змінювати професію
За даними Robota.ua, за два роки у галузі PR кількість вакансій збільшилася в 1,5 разу. Найменшу зарплату пропонують фахівцям, що роблять маркетингові дослідження - 5,4 тис. грн та копірайтерам - 5,7 тис. грн у середньому. PR-менеджерам, інтернет-маркетологам і торговельним маркетологам платять у середньому від 7 тис. грн.
"Скорочують маркетологів, котрі працюють із друкованою рекламою. Натомість постійно зростає попит на фахівців з реклами в інтернеті", - уточнила Новицька.
Назвали міста, де найбільше вакансій.
Коментарі