Ексклюзиви
четвер, 04 червня 2020 14:10

Що українці найбільше купували в онлайн-магазинах

Що українці найбільше купували в онлайн-магазинах
Під час карантину також на 26% зріс попит на товари для дозвілля та хобі, а також дитячі товари. Фото: pixabay.com

Фахівці Українського маркетплейсу Prom.ua відзначають, що карантин досить серйозно поміняв купівельні звички і переваги.

На початку масово скуповували медичні маски, респіратори та антисептики. Всього за один тиждень попит на ці товари виріс утричі — з 30 тис. замовлень до 88 тис. Саме в цей час на маркетплейс намагалася зайти величезна кількість нових продавців, які хотіли продавати єдиний товар — маски. Пізніше встановили ще й діапазон цін: вартість медичної маски не повинна перевищувати 25 грн, а 50 мл антисептика — не більше 75 грн. А щоб покупка була максимально безпечною, додали в умову оплати тільки Пром-оплату - коли продавець отримає гроші після того, як покупець перевірить товар на пошті.

Крім медичних товарів, у перші тижні карантину українці частіше, ніж зазвичай купували зоотовари, побутову хімію та інші товари повсякденного користування, які звикли купувати в супермаркеті дорогою додому. Ще замовляли шини, щоб встигнути поміняти зимову гуму на автомобілі і матеріали для ремонту й будівництва.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які працівники потрібні після карантину

На 5-му тижні карантину ажіотаж навколо масок і захисних засобів ущух. Українці замовляли вже ті товари, які скрашували домашню ізоляцію.

Так у середині квітня в топ-5 категорій онлайн-покупок увійшли техніка і електроніка, товари для дому та саду, одяг і взуття, спортивні товари, а також дитячі товари.

Зазвичай найпопулярнішим товаром на маркетплейсі було жіноче плаття. Цієї весни сукні та туфлі замінили спортивні костюми, кросівки і кеди, а також зручний одяг для дому: піжами, халати, майки, футболки. На це українці витрачають в інтернеті близько 570 грн.

Щоб забезпечити собі ефективну віддалену роботу, українці також купували навушники і гарнітури, дисплеї і тачскрини, монітори, а також чохли і захисні плівки для телефонів. Середній чек - 640 грн.

Під час карантину також на 26% зріс попит на товари для дозвілля та хобі, а також дитячі товари: купували картини за номерами, пазли,дитячі конструктори, пряжу, все для шиття. В інтернеті на це витрачають від 280 до 500 грн.

Через те, що розпал карантину припав на середину весни, дачники почали готуватися до сезону. Попит на ці товари збільшився майже вдвічі порівняно з початком карантину: замовляють саджанці декоративних дерев і чагарників, розсаду овочевих і плодових культур, садовий інвентар для поливання й садові меблі — гойдалки, стільці, шезлонги. На товари для дому та саду українці витрачають 620 грн.

Також зріс попит на товари для спорту та відпочинку. Купували в онлайні килимки для йоги, еспандери, гирі і штанги, футбольні м'ячі, а також батути, велосипеди, скейти й самокати. Середній чек - 760 грн.

Зростає попит на товари, які додають затишку. Наприклад, рослини. У середньому за 300 грн можна придбати монстеру, драцена обійдеться у 250 грн. Гібіскус, або китайська троянда, коштує 200 грн.

Зараз ви читаєте новину «Що українці найбільше купували в онлайн-магазинах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути