З 14 серпня в Україні набуває чинності закон, який дозволяє подавати електронні документи для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, повідомляє УНН
Документ набирає чинності через дев'ять місяців після того, як у жовтні 2010 року був прийнятий парламентом.
Від сьогодні при подачі електронних документів буде задіяний електронний підпис. Його слід отримувати і щорічно оновлювати шляхом особистого візиту до реєстраторів. Бізнесмену, що відкриває підприємство, обов'язково доведеться ходити до податкової інспекції, органів статистики та Пенсійниого фонду. У тексті закону прописана і норма, згідно якої зміни до реєстраційних документів вносяться виключно в колишньому, "паперовому" порядку.
Всю необхідну інформацію, що стосується електронного формату документів можна знайти в безкоштовному доступі на офіційному веб-сайті Держкомпідприємництва.
Коментарі
2