ВАТ "Мотор Сiч" готує у 2012 році постачання двигунiв до Росiйської Федерацiї для гiдролiтакiв Бе-200 на замовлення Мiнiстерства надзвичайних ситуацiй Росiї.
Про це повiдомили в керiвництвi компанiї.
За інформацією співрозмовника, постачання буде здiйснено у рамках контракту, укладеного з ТАНТК iм. Берiєва з Таганрогу пiд час Мiжнародного авiакосмiчного салону МАКС-2011 у серпнi в пiдмосковному Жуковському.
"Згiдно з контрактом, у 2012-2013 роках росiйськiй сторонi буде поставлено 12 двигунiв Д-436ТП для Бе-200, основним замовником яких є МНС Росiї. Найближчими роками цьому вiдомству планують поставити вiсiм нових гiдролiтакiв, шiсть з яких iз полiпшеними характеристиками та модифiкованими двигунами", - сказав спiвбесідник.
Окрiм контракту на постачання двигунiв, "Мотор Сiч" i ТАНТК iм. Берiєва також домовилися про спiвпрацю у створеннi нових модифiкацiй Бе-200, повiдомив вiн.
Двомоторний турбореактивний лiтак-амфiбiя Бе-200 за своїми технiчними характеристиками не має аналогiв у свiтi.
Варiант Бе-200ЧС, розроблений пiд вимоги МНС Росiї, оптимiзований для пожежогасiння, виконання пошуково-рятувальних операцiй, доставки груп рятувальникiв i спецiального обладнання в райони лиха, а також евакуацiї потерпiлих з води.
Гiдролiтак можна експлуатувати з аеродромiв класу "В" із злiтною смугою довжиною 1800 метрiв, а також iз поверхнi моря, рiчок i озер за глибини не менше нiж два метри i за хвилювання моря до трьох балiв. Екiпаж лiтака - двi людини.
За оцiнками фахiвцiв, конкурентоспроможнi характеристики Бе-200 можуть дозволити на 60-80% заповнити ними свiтовий ринок у своєму класi лiтакiв.
За деякими даними, активний iнтерес до закупiвлi Бе-200 сьогоднi проявляють також спецiальнi вiдомства Францiї.
ВАТ "Мотор Сiч" - один iз найбiльших свiтових виробникiв двигунiв для авiацiйної технiки, а також промислових газотурбiнних установок. Постачає продукцiю до 106 країн свiту. Частка РФ у загальному обсязi експорту пiдприємства становить близько 30%.
Коментарі