Запитання "Чому ви хочете працювати саме у нас?" може стати вирішальним на співбесіді.
Роботодавець сподівається на чесну відповідь. Але не кожне щире зізнання може бути правильно оцінене, пишуть експерти Міжнародного кадрового порталу grc.ua.
Тут пропонують п'ять варіантів, які допоможуть дати чесну і цікаву відповідь.
- "Я користуюся вашим продуктом день/тиждень/все життя. Він мені подобається, тому що ... "
Зацікавленість – найкраща мотивація. Спробуйте заздалегідь дізнатися про діяльність компанії, особливо якщо раніше про неї не чули. Ви зрозумієте, чим доведеться займатися, і розкажете, що можна поліпшити в роботі.
- "Я багато чув про корпоративну культуру у вашій компанії. Мені здається цікавою система заохочення і подобаються умови роботи".
Комфортні умови – запорука того, що ви затримаєтеся на цій роботі довше. Зайдіть в розділ "Про компанію" на сайті: це головне джерело інформації. Прочитайте відгуки, подивіться сторінки в соціальних мережах. Розкажіть про свої враження на співбесіді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ким стати: які професії будуть найбільш затребувані у майбутньому
- "Мені подобається, що ви дбаєте про якість життя людей і поліпшення ситуації в галузі".
У багатьох компаній є ідеологія та місія. Розкажіть, чому поділяєте думку та вважаєте це важливим.
- "Я знаю людей, які працюють у вас. Також бачив акаунти співробітників в соціальних мережах: у нас багато спільних інтересів. Упевнений, що ми порозуміємося".
Влитися в колектив на новій роботі не завжди просте завдання. Якщо ви відчуваєте, що будете "своїм", скажіть про це на співбесіді.
- "Я хочу розвиватися в своєму напрямку, і мені подобається система стажування/навчання/підвищення кваліфікації у вашій компанії".
Відкрито говоріть про кар'єрні цілі. Якщо амбіції обґрунтовані, HR-спеціаліст оцінить вашу зацікавленість.
Фахівці радять уникати занадто загальних або коротких відповідей. Спробуйте запитати, чому саме вас запросили на співбесіду. Це може стати початком дуже цікавого діалогу.
З другого по третій квартал 2020 року вакансій для віддаленої роботи стало на 22% більше. Пошукачі цікавляться нею втричі активніше — на одне оголошення відгукуються в середньому 13 осіб.
Коментарі