У зв'язку зі стрімким розвитком сфери авіації в Україні, заходом світових авіакомпаній на український ринок та розширенням діяльності національних авіаперевізників, одним із ключових пріоритетів діяльності Міністерства інфраструктури України є розвиток регіональних аеропортів. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
"В сфері управління Міністерства інфраструктури України перебувають два аеропорти – "Бориспіль" і "Львів", і вони демонструють хорошу динаміку росту. Разом з тим, ми усвідомлюємо, що без розвитку мережі регіональних аеропортів ми не зможемо значно збільшити відсоток населення, який регулярно літає, та зробити авіаподорожі зручними для більшості наших громадян. Саме тому розвиток регіональних аеропортів – це ключовий пріоритет", - наголосив очільник Міністерства.
За його словами, розвиток вантажних авіаперевезень в аеропорту "Біла Церква" може стати успішним прикладом співпраці України з європейськими партнерами з розвитку карго-авіації.
"Крім того, ми повинні акцентувати свої зусилля на розвитку пасажирської авіації в регіонах. Хороші перспективи мають аеродроми Дніпра, Одеси, Харкова, Херсона та Миколаєва тощо. На реконструкцію злітно-посадкової смуги одеського летовища 2017 року було виділено фінансування у розмірі 500 млн грн. Але ми розуміємо, що один великий повноцінно функціонуючий аеропорт для Півдня України – це замало. Повноцінне функціонування аеропорту в Миколаєві — наш пріоритет на 2018-й рік. І ми зробимо усе можливе, аби авіаційне сполучення поєднало регіон з іншими містами України та Європи. Вже нині активно ведуться переговори з міжнародними лоукост-компаніями про здійснення рейсів з Миколаєва", - заявив Володимир Омелян.
"Попри те, що Миколаївський аеропорт перебуває у комунальній власності, Міністерство інфраструктури активно сприяє його розбудові і якнайшвидшому запуску. Пріоритет на сьогодні — здійснити процес сертифікації аеропорту і ввести об'єкт у єдину систему авіасполучення України. Міністерство підтримуватиме ініціативи губернатора Миколаївської області Олексія Савченка у розбудові інфраструктури регіону. Тільки спільна робота усіх гілок влади забезпечить відбудову ефективної та якісної інфраструктури України", - додав міністр інфраструктури.
Також міністр інфраструктури висловив співчуття з приводу загибелі директора КП "Миколаївський міжнародний аеропорт", льотчика-героя та ветерана АТО Владислава Волошина, який зробив значний внесок у розвиток летовища Миколаєва.
"Вважаю, що всі спекуляції навколо цієї теми є негідними пам'яті героя. Сподіваюсь, що новий очільник аеропорту разом із керівництвом області та міста продовжить розпочату Волошиним роботу з розбудови аеропорту в Миколаєві", - зазначив Володимир Омелян.
Також він повідомив, що згідно з державною програмою "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування 2018 р" з бюджету України на капітальний, поточний середній ремонт та експлуатаційне утримання доріг загального користування державного значення Миколаївської області затверджено фінансування в сумі 657,29 млн. грн.
Основна частина коштів виділених з державного бюджету буде спрямована на наступні об'єкти: капітальний ремонт дороги Н-14 Олександрівка — Кропивницький — Миколаїв загальною протяжністю 11,8 км; поточний середній ремонт дороги Н-11 Дніпро — Миколаїв (через Кривий Ріг) загальною протяжністю 30,6 км; поточний середній ремонт дороги Т-15-07 Миколаїв — Парутине — Очаків — база відпочинку "Чорноморка" загальною протяжністю 15,6 км.
"Крім цього, надзвичайно важливим для розвитку інфраструктури Миколаївської області є реалізація проекту з електрифікації ділянки залізничного транспорту Долинська - Миколаїв. Реконструкція триватиме 33 місяці. Загальна кошторисна вартість близько 6 млрд грн. Роботи фінансуватимуть за рахунок кредитних коштів міжнародних фінансових організацій. Це – масштабний проект не тільки для області, а й для всієї України. Відновлення автошляхів та розвиток залізничної інфраструктури – пріоритетні завдання для міністерства, керівництва області, Укравтодору та Укрзалізниці", - підкреслив міністр інфраструктури України.
Коментарі