Модернізація державних портів буде одним з основних напрямків роботи Міністерства інфраструктури.
Модернізація державних портів, які є воротами України у світову економіку, буде одним з основних напрямків роботи новоствореного Міністерства інфраструктури. У тому числі і дунайських - найкоротшого шляху на ринки країн центральної Європи. Про це повідомляє сайт Форум.
Одним із найбільш високих потенціалів в Дунайському коридорі зараз володіє Ізмаїльський морський торговельний порт.
Однак цей потенціал залишається невикористаним.
Потужності Ізмаїльського державного морського торгового порту використовуються приблизно на 25%. Причина - незадовільний технічний стан значної частини причального фронту і складських майданчиків.
Середній вік портальних кранів Ізмаїльського морського порту майже вдвічі перевищує нормативний, а ступінь зносу парку кранів наближається до 100%. Низьким також є рівень інформатизації порту, його взаємодії з іншими транспортними підприємствами і рівень розвитку припортової транспортної інфраструктури.
Незадовільний стан ключового дунайського порту є основною причиною того, що за останні роки Україна програла дунайський вузол конкурентам в Румунії та Молдові. Український Дунай за результатами роботи у 2010 році втратив близько 3 млн. тонн вантажів.
В 2011 році слід очікувати зміни керівництва державних морських портів. У першу чергу зміни торкнуться Ізмаїльського морського торгового порту. Його директор Валентин Котельний вже досяг пенсійного віку.
Коментарі