Ексклюзиви
Вівторок, 26 січня 2021 12:00

Помер підприємець, який придумав популярну жувальну гумку

Помер підприємець, який придумав популярну жувальну гумку
Компанія Wrigley виробляє жувальну гумку та солодощі під 40 брендами. Фото: unsplash.com

26 січня 1932 року помер Вільям Ріґлі - американський підприємець, засновник компанії William Wrigley Jr. Company, яка під його керівництвом стала одним з лідерів на ринку жувальної гумки в США.

Вільям Ріглі народився 1861-го. У неповні 30 років він переїхав з Філадельфії в Чикаго. Заснував компанію для продажу мила Wrigley Scoring, яке виробляв його батько. Щоб стимулювати продажі, Вільям робив покупцям невеличкі подарунки, серед яких був пекарський порошок. Згодом помітив, що порошок має більший попит, ніж мило. Перейшов на продаж цього товару. До порошку пропонував у подарунок 2 пакетики жувальної гумки.

Підприємець звернув увагу, що жуйка популярна в американців. Але на той момент індустрія жувальної гумки у США ще не була розвинена.

1892 року Вільям Ріґлі вирішує переорієнтувати бізнес на виробництво жуйки. Перші жувальні гумки, випущені під назвою Lotta і Vassar, неабияк сподобались споживачам. 1893-го на ринок виходять популярні досі марки Juicy Fruit і трохи пізніше - Wrigley's Spearmint.

Вільям Ріглі став одним із перших, хто почав активно використовувати рекламу в просуванні товару. У хід ішли газети, журнали, плакати, вулична реклама.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 продуктів, які швидко заспокоюють

Водночас удосконалюється технологія виробництва і пакування продукції. Наприклад, саме Вільям Ріглі придумав розділити традиційні брусочки жувальної гумки на п'ять окремих пластинок. Кожна загорталася у вощений папір.

На початку 1930-х підприємець придумав ще один маркетинговий хід: в упаковку жувальної гумки почали класти вкладиш. Це були яскраві кольорові картинки, на яких зображувалися герої коміксів, чемпіони бейсболу й екзотичні тварини. Діти купували жуйку ще й заради того, щоб отримати нові вкладиші. Їх колекціонували, обмінювали.

Сьогодні компанія Wrigley продає свою продукцію в понад 180 країнах. Має 21 підприємство в 14 країнах, зокрема в США, Мексиці, Іспанії, Великій Британії, Франції, Чехії, Польщі, Росії, Китаї, Індії, Японії, Кенії, Тайвані та Австралії.

Компанія Wrigley виробляє жувальну гумку та солодощі під 40 брендами: Orbit, 5 - Five Gum, Hubba Bubba, Juicy Fruit, Eclipse, Extra, Big Red та інші.

В Україні продають багато різновидів знаменитої жуйки Wrigley's. Класичні Doublemint й Spearmint коштують 20 грн за упаковку.

Знайома багатьом з дитинства жуйка Wrigley's Hubba Bubba з різноманітними вкладишами й смішними наліпками коштує від 35 до 50 грн. Жувальна гумка Hubba Bubba Mega Long виготовлена у вигляді стрічки й коштує 63 грн. Wrigley'S Juicy Fruit в упаковці з 5 пластинок можна купити 20 грн. А за великі пачки цієї гумки з різними смаками просять 69 грн.

Утім, найпопулярніша й найрозповсюдженіша в Україні жувальна гумка Orbit. Вона з'явилася під час Другої світової війни. Її випускали спеціально для американських солдатів - входила в пайки військових. Вважалося, що допомагає розслабитися і зняти стрес. Зараз Orbit випускають із різноманітними смаками, коштує від 9,50 грн.

25 січня 1783 року народився Вільям Колґейт - американський підприємець, засновник компанії Colgate.

Зараз ви читаєте новину «Помер підприємець, який придумав популярну жувальну гумку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 26245
Голосування Чи подорожчають продукти через відміну державного регулювання цін?
  • Так, виробники і магазини скористаються цим
  • Так, але подорожчають тільки найпопулярніші товари
  • Ні, будуть лише сезонні коливання цін
  • Деякі товари подешевшають
  • Державне регулювання - це радянський пережиток. Його треба відмінити
Переглянути