Бізнес на пельменях можна організувати за кілька місяців. Про це розповідає киянин Олексій Тітов.
"У нас з друзями є традиція, щороку на 1 січня робити велику кількість пельменів і ранок починали саме з них. Торік не мали часу, вирішили купити пельмені. Нас не цікавила ціна, аби були смачними. Обійшли велику кількість супермаркетів, але справді якісних так і не знайшли. Тоді вирішили зробити пельмені самостійно, а згодом започаткували власну торгову марку "Чесні пельмені" і запустили виробництво", – каже Олексій Тітов.
Першу партію свинячо-яловичих пельменів ліпили власноруч за власним рецептом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Під час карантину вдалося запустити онлайн сироварню"
"У нас авторські рецепти тіста, фаршу, суміші спецій. Назвали їх чесними, бо вони справжні: там відбірні свіжі продукти, справді багато м'яса, ручна ліпка, як у домашніх. Всі хто скуштував, кажуть це смачно. Багато пишуть, що це найсмачніші пельмені, що вони коштували. Виробництво організували під Києвом", - каже Олексій.
Замовлення приймають у столиці. Рекламують свої вироби у соцмережі. 600- грамова пачка пельменів коштує 200 гривень.
"Аби залучити більше покупців, перший місяць дарували другу пачку пельменів безкоштовно. Треба розуміти, що ціна пельменів не лише в інгредієнтах. Тут багато чого: зарплатня, оренда, комунальні, спеціальне обладнання та інструменти (холодильні камери, столи, тощо), інші витратні матеріали, податки, реклама. До того ж, у пельменях з ручною ліпкою вкладено багато праці. Бізнес на одному продукті може окупитися й за рік, але ми поки над цим не думаємо. Вкладаємо в якість. Кожну партію неодмінно куштуємо, щоб було смачно", - продовжує Олексій.
Люди спершу брали по 1-2 пачки пельменів, а згодом по 6 і більше. Відмічали у коментарях своїх знайомих і друзів. А згодом виробництво помітила мережа супермаркетів "Сільпо" і запропонували там продавати свою продукцію.
Киянка Юлія Курак покинула роботу маркетологом і почала пекти пироги. Першу продукцію робила вдома і вкладення у пекарню становили близько 4 тис грн.
Коментарі