Найчастіше українці купують в інтернеті жіночі сукні, про це йдеться в дослідженні онлайн-маркета Bigl.ua.
Він порівняв покупки жителів Київської, Харківської, Одеської, Львівської та Дніпропетровської областей.
На Київщині також часто замовляють кросівки та кеди, Дніпропетровщині - дисплеї для телефонів, Львівщині - чохли для телефонів. Жителі Харківщини - аксесуари для свят, Одещини - прянощі та спеції.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт розповів, коли магазини роблять найбільші знижки
"Найактивніші покупці в усіх областях — віком від 18 до 34 років. Старше покоління в регіонах теж потроху освоює онлайн-шопінг. Покупці 65+ найактивніше роблять замовлення в Одеській області, а найменш активно — в Дніпропетровській. Але в цілому їх 2% від загальної кількості користувачів у кожному із регіонів", — говорить Віктор Кириченко, керівник проекту.
Найбільше за рік на покупки в інтернеті витратили жителі Київської області - 219 млн грн. Найменше Львівської - 19 млн грн. У Харківській та Одеській областях витратили 23 млн, Дніпропетровській - 21 млн. Дорогі товари частіше купували чоловіки. На Львівщині чоловіки за рік витратили на покупки в 7 разів більше грошей, ніж жінки. На Київщині середній чек у жінок - 453 грн, у чоловіків - 883 грн.
Більшість покупців використовують для онлайн-шопінгу комп'ютери. Лідером із використання смартфонів та планшетів для покупок в інтернеті стала Київська область.
Коментарі