Під час онлайн-шопінгу можна постраждати від шахраїв, які видають себе за покупців.
На платформах оголошень псевдопокупець може запевняти, що хоче придбати товар і нібито вже встиг його оплатити, повідомляють у Кіберполіції.
"А далі шахрай телефонує вже від імені працівника банку і повідомляє, що платіж надійшов від юридичної особи. З його слів, такі фінансові операції не передбачені регламентом банку, тому карту заблокували. Для розблокування потрібно лише назвати всі дані", - пояснюють українцям.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерти розповіли, як максимально зекономити під час шопінгу
У Кіберполіції застерігають, що продовживши таку розмову, продавець ризикує своїми грошима. Там зазначають, що не можна повідомляти нікому дані карти, особливо CVV та PIN, коди з SMS від мобільного оператора або банку.
Щоб з'ясувати, чи телефонує справжній працівник банку, українцям радять телефонувати за номером, вказаним на звороті карти. Також можна перевірити продавця, покупця чи сайт у базі Кіберполіції.
Від початку карантину українці почали активніше здійснювати покупки онлайн. З березня в інтернеті масово купують одяг, маски, антисептики, товари для дому та гаджети для дистанційної роботи.
Коментарі