Укрзалізниця ввела заборону на планування і перевезення вантажів по залізниці з 1 квітня, примушуючи таким чином вантажовідправників підписати невигідну для них редакцію Договору по організації вантажоперевезень. При цьому більшість вантажовідправників не згодні із запропонованими умовами і виступають категорично проти значного зростання вартості залізничних перевезень, обумовленого цим Договором.
Про це йдеться у зверненні об'єднання підприємств "Укрметалургпром" і Федерації металургів України до президента Володимира Зеленського, прем'єр-міністра Дениса Шмигаля, міністра інфраструктури Владислава Криклія, міністра економіки Ігоря Петрашка, в.о. глави Укрзалізниці Желько Марчека.
Асоціації просять представників влади видати заборону на введення в дію нового Договору УЗ з 1 квітня і відправити його на доопрацювання.
"Дискримінаційна і деструктивна позиція УЗ спрямована на штучне обмеження експорту, де частка ГМК і продукції аграріїв становить 26,7% і 25,8% відповідно, призведе до зменшення валютних надходжень в країну", - йдеться у зверненні.
Неможливість для клієнтів, які до сих пір не підписали Договір, через незгоду з його умовами, здійснювати перевезення може мати катастрофічні наслідки для економіки і призведе до значного зменшення обсягу валютних надходжень, йдеться в листі.
"Уже зараз Національний банк змушений витрачати валютні резерви для стримування інфляції та підтримки національної валюти, скорочення експорту значно збільшить такі витрати", - кажуть металурги.
Коментарі