Американська корпорація McDonald's планує створити мережу невеликих ресторанів під назвою CosMc's.
Заклади розпочнуть відкривати наступного року, повідомив американський телеканал CNBC.
CosMc – персонаж із реклами McDonald's 80-х. У ній показано, як об'єкт, схожий на НЛО, приземляється у Макдональдленді, потім у нього виростають голова та шість рук, і він каже: "Привіт, земляни, це CosMc. Я прилетів із космосу з торговою місією".
"CosMc's – концепція невеликого формату, у якій закладено всю ДНК McDonald's, але зі своєю унікальною індивідуальністю", – сказав генеральний директор McDonald's Кріс Кемпчинскі.
На початку наступного року компанія протестує CosMc на кількох об'єктах в "обмеженій географії".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Туалетний папір Zewa і прокладки Libresse покинули Росію
Корпорація відроджує CosMc після того, як повернення ще одного талісмана McDonald's, Гримаса (Grimace), спричинило фурор у Сполучених Штатах Америки.
У червні мережа представила обід Grimace Birthday Meal, до якого входив молочний коктейль яскраво-фіолетового кольору.
Після публікації звіту за другий квартал цього року McDonald's назвав кампанію Grimace Birthday Meal "однією з найбільш соціально привабливих за весь час".
McDonald's, яка має 13 513 ресторанів у США та понад 38 тис. за кордоном, зафіксувала $6,5 млрд виторгу.
Торік у травні мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's ухвалила рішення про вихід із ринку РФ. Компанія продала свій бізнес.
Також з російського ринку пішла компанія Yum! Brands, якій належать ресторани Taco Bell, KFC і Pizza Hut.
У листопаді компанія McDonald's покинула ринок Білорусі.
Коментарі