Укрзалізниця почала продавати квитки через Facebook Messenger та Apple Messages для бізнесу.
Компанія запустила офіційний чат-бот для продажу квитків і надсилання сповіщень про рейс. Раніше таку функцію вже запустили у Viber і Telegram, повідомляє Укрзалізниця.
"В Україні кілька компаній налагодили офіційну підтримку клієнтів в Apple Messages для бізнесу. Сьогодні Укрзалізниця робить несподіваний для ринку крок і стає одним із першопрохідців у цьому напрямі. Що ж до Facebook Messenger, то це вже звичний для наших пасажирів канал спілкування з Укрзалізницею. Тепер він буде ще функціональнішим. Можна просто із Facebook замовити квиток і ланч-бокс у дорогу", - повідомив керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.
Через Apple Messages для бізнесу й Facebook Messenger пасажири можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+, повертати квитки, дивитися розклад рейсів, онлайн-табло станцій і дізнаватися, до якої платформи прибуває потяг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця запустила найдовший маршрут
Проєкт реалізували на базі технології Corezoid Process Engine спільно з технологічним партнером Укрзалізниці Middleware.
Найбільший попит на період різдвяних і новорічних свят мають подорожі залізницею в західному напрямку. До Львова, Ужгорода й Чернівців продали найбільшу кількість квитків на поїзди оновленого графіка перевезень.
Коментарі