З початком оголошення карантину купувати туалетний папір першими кинулися більш емоційні та відповідальні люди.
Про це свідчать результати дослідження німецьких учених. Вони опитали 1000 осіб у 35 країнах світу, пише Plos One.
Головна риса тих, хто поспішав закупитися папером - відповідальність та бажання убезпечити близьких.
Найпершими туалетний папір купували літні люди. Молодь була менш активною.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чотири країни Європи заключили договір на купівлю вакцини від Covid-19
Також більший попит був серед європейців, ніж жителів Північної Америки.
Крім того, активніше через запровадження карантину скуплялися жінки, ніж чоловіки.
У березні 2020-го попит на туалетний папір виріс у всьому світі. Наприклад, в Австралії для уникнення дефіциту довелося обмежити його відпуск у великих магазинах. В Україні на 6,3% почали більше випускати туалетного паперу.
Коментарі