За 2015 рік істотно зріс попит на товари українського виробництва.Про це повідомив директор з розвитку компанії Prom.ua Денис Горовий на зустрічі з журналістами. Кожен п'ятий проданий на майданчиках компанії товар - українського виробника. Під час кризи люди прагнуть зекономити, а вітчизняні товари дешевші закордонних.
"Найзатребуванішими товарами українського виробництва були: одяг, взуття, товари для дому і саду, товари для будівництва, подарунки, книги, товари для дітей, автозапчастини та аксесуари, товари для спорту та відпочинку, промислове обладнання та продукти харчування", - сказав Денис Горовий.
Українці відвідують інтернет-магазини переважно у робочий час. Половина інтернет-покупців - молодь віком 25-34 років. Покупців віком понад 65 років всього дві відсотка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Запропонувала налагодити виробництво шарфів і пледів
"Частка електронної торгівлі невелика - 2,1 відсотка від всієї торгівлі. Але вона зростає щороку на 30 відсотків. Український ринок електронної комерції у 2014 році становив 19 мільярдів гривень, а в 2015-му виріс до 25 мільярдів. Очікуємо, що в 2016 році досягне 33,7 мільярда, а в 2017-му - 44 мільярда гривень" - спрогнозував спеціаліст.
Передумовами для подальшого розвитку електронної торгівлі в Україні він назвав збільшення проникнення інтернету на 5-6 відсотків щорічно, і зростання на 3-4 відсотка кількості інтернет-покупців. Очікується, що у 2016 році онлайн будуть 54 відсотка населення України. Завдяки 3G удвічі порівняно з минулим роком зросла частота використання мобільних телефонів для онлайн-шопінгу. Водночас, кількість покупок з персональних комп'ютерів зменшилась на 9 відсотків.
Нагадаємо, за даними Держстату, роздрібна торгівля України в 2014 році становила 903,5 млрд грн.
Коментарі