Ексклюзиви
Вівторок, 13 березня 2018 16:33

"Контейнерний термінал Одеса" нарощує вантажопотік завдяки співпраці з однією з найбільших контейнерних компаній світу

"Контейнерний термінал Одеса" нарощує вантажопотік завдяки співпраці з однією з найбільших контейнерних компаній світу
Генеральний директор ДП "КТО" Анастас Коккін переконаний, що підприємство і Одеський порт збережуть лідерство на контейнерному ринку України. Фото: morhoz.odessa.gov.ua

Японська контейнерна лінія Ocean Network Express (ONE), починаючи з квітня цього року, відкриває сервіс в Україні через термінал ДП "Контейнерний термінал Одеса" в Одеському порту. Про це повідомив виконавчий директор з комерції Ігор Яровенко. Відповідний контракт уже підписали.

За підсумками роботи, за січень-лютий 2018 року вантажообіг ДП "КТО" становив 52 499 TEU і збільшився на 16,5%, порівняно з аналогічним періодом 2017 року. Зокрема, торік компанія залучила нових клієнтів, таких як Yang Ming, Cosco Shipping Lines. Крім того, зараз компанія ZIM продовжує збільшувати свій вантажопотік через ДП "КТО" за рахунок збільшення розмірів контейнеровозів з Азії.

Таким чином, незважаючи на оголошений перехід з квітня 2018-го в порт "Южний" сервісу компанії Maersk, обсяги якої становлять майже 10% всіх оброблюваних ДП "КТО" контейнерів, ДП "КТО" не втратить вантажопотоку і наростить обсяги 2018 року.

Анастас Коккін, генеральний директор ДП "КТО", переконаний, що підприємство і Одеський порт збережуть лідерство на контейнерному ринку України.

"Кожна компанія, зокрема Maersk, має право розглядати і шукати найвигідніші або найексклюзивніші умови для своєї роботи на ринку України. При цьому ДП "КТО", як найбільший в Україні і публічний термінал, послугами якого користується найбільша кількість контейнерних ліній, надає ринкові і рівні умови роботи для всіх клієнтів, незалежно від їхніх розмірів і рейтингів", - заявив Коккін.

Також генеральний директор ДП "КТО" акцентував увагу та той факт, що збереження лідируючих позицій ДП "КТО" вдається досягати за рахунок поетапної реалізації спільного з ДП "Адміністрація морських портів України" проекту розширення терміналу на Карантинному молі, в рамках якого 2018 року продовжать будівництво захисного хвилерізу.

Одночасна обробка двох контейнеровозів з високою продуктивністю дозволила ДП "КТО" фактично повністю уникнути простоїв судів в очікуванні постановки до причалів. Зокрема, за 2016-2017 роки на нових причалах Карантинного молу було оброблено в цілому понад 240 тис. TEU, тобто майже 40% всього вантажопотоку ДП "КТО". Це істотно більше, ніж обсяги кожного з терміналів, що працюють в портах Южний і Чорноморськ за той же період.

За словами віце-президента ДП "КТО" Світлани Ярової, цей фактор став одним з ключових для підвищення комерційної привабливості на контейнерному ринку компанії і Одеського порту, який залишається ключовим портом в Україні для контейнерних вантажопотоків. Крім того, завантаження нових причалів Карантинного молу дозволила, фактично достроково щодо початкового плану і затвердженого проекту, забезпечити за 2016-2017 роки додаткові доходи ДП "АМПУ" від портових зборів у розмірі понад 7,5 млн доларів США і також більш як 1,5 млн доларів США у вигляді плати за користування причалами.

Довідка:

ДП "Контейнерний Термінал Одеса" є дочірнім підприємством HHLA International GmbH, входить в групу одного з провідних в Європі логістичних холдингів - німецької компанії HHLA AG (Гамбург).

З 2010 року компанія здійснює будівництво нового контейнерного терміналу на Карантинному молі спільно з ДП "АМПУ". За останні 7 років ДП ​​"КТО" сплатило податків до бюджетів різних рівнів на суму понад 1 млрд грн.

Контейнерна лінія ONE утворена 2017 року в результаті об'єднання трьох провідних японських контейнерних ліній - MOL, NYK, "K" Line - і є шостою за величиною у світі з місткістю флоту 1,4 млн TEU.

Зараз ви читаєте новину «"Контейнерний термінал Одеса" нарощує вантажопотік завдяки співпраці з однією з найбільших контейнерних компаній світу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 18475
Голосування Чи подорожчають продукти через відміну державного регулювання цін?
  • Так, виробники і магазини скористаються цим
  • Так, але подорожчають тільки найпопулярніші товари
  • Ні, будуть лише сезонні коливання цін
  • Деякі товари подешевшають
  • Державне регулювання - це радянський пережиток. Його треба відмінити
Переглянути
Погода