Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України 6 грудня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Глорія" на проведення медіа-кампанії нацпроекту "Відкритий світ".
Медіа-кампанія буде проводитися з метою надання потенційним інвесторам інформації про умови реалізації проекту, а вартість угоди склала 2,28 млн грн, згідно з інформацією у "Віснику державних закупівель".
Медіа-кампанія за кошти держбюджету має бути проведена до кінця року. Передбачається інформування широких верств населення про проект "Відкритий світ", а також "формування позитивного ставлення цільової аудиторії до системних змін що здійснюються в галузі освіти в середній школі".
Кампанія має охопити три групи цільової аудиторії – школярів старших класів (починаючи з 7 класу), батьків та вчителів.
Інформація розповсюджуватиметься через інтернет (банери та контекстна реклама), друковані видання (30 видань, не менше однієї шпальти), телебачення (не менше 10 регіональних каналів, 30 та 15 секундні ролики), зовнішня реклама (сіті-лайти та біл-борди в усіх регіональних центрах) та кінотеатри (не менше восьми у Києві та регіонах).
Власником луцької фірми "Глорія", що перемогла у тендері, є Микола Грабівський. Попереднім власником "Глорії" був Олександр Серватович з Луцька, який балотувався до парламенту в 2006 році від партії "Пора", яку тоді очолював Владислав Каськів – керівник Держагенства інвестицій і нацпроектів.
Загалом за останній рік "Глорія" отримувала підряди Держінвестпроекту на рекламні послуги на загальну суму 14,76 млн грн.
Коментарі
2