Iмпорт в Українi окремих нафтопродуктiв у 2007-2010 роках здiйснювався в обсягах i на таких умовах, якi могли завдати шкоди нацiональному товаровиробнику i загрожують енергетичнiй безпецi країни.
Такі попередні підсумки спеціального розслідування ініційованого відомством Юрія Бойка.
"Результати розслiдування свiдчать про необхiднiсть застосування мита для пiдвищення енергетичної безпеки країни", - розповіло джерело в уряді.
Спiврозмовник зазначив, що така ситуація виникла у зв'язку з вiдсутнiстю протекцiонiстських заходiв з боку держави щодо захисту внутрiшнього ринку та вiтчизняних виробникiв нафтопродуктiв.
За збереження наявних тенденцiй до кiнця року Україна через залежнiсть вiд iмпорту може повнiстю втратити можливiсть вчасного i дiєвого реагування на змiну цiн на внутрiшньому ринку бензину та дизпалива, додало джерело.
На його думку, вже найближчим часом уряд i основнi українськi виробники нафтопродуктiв пiдпишуть меморандум, що сприятиме стабiлiзацiї ситуацiї на ринку.
Як повiдомлялося, наприкiнцi сiчня 2011 року Україна розпочала спецiальне розслiдування щодо iмпорту до країни окремих видiв нафтопродуктiв - бензин марок А-76/А-80, А-92, А-95, дизельного палива, мазуту, пiчного палива, скрапленого газу, бiтуму дорожнього, масел, незалежно вiд країни походження.
При цьому Мiненерговугiлля заявило про пiдтримку iнiцiативи щодо введення мита на бензини EUR130/тонна, на дизпаливо - EUR80/тонна.
У свою чергу імпортери заявили, що в разі введення мит ціни на бензин в Україні можуть впевнено пробити позначку в 1 євро.
Коментарі
1