Львівський автобусний завод остаточно розпався. Про цеGazeta.ua щойно повідомив працівник заводу, назватися не захотів.
"Нас повідомили, що задзвонив Чуркін (Ігор Чуркін, російський бізнесмен, власник ЛАЗ) із Росії і сказав усім писати заяви на звільнення, завод закривається. Основна причина в тому, що нам не виплатили боргів за зроблену продукцію. 28 мільйонів винен нам Львів, держава винна 110 мільйонів. Завтра нам сказали вже не виходити на роботу. Зарплату виплатили за грудень за мінімальними розцінками - 7 гривень 15 копійок за годину. Це людям навіть по тисячі гривень не вийшло."
Завод складається із двох підприємств: "СітіТрансГруп" із директором Ігором Іванівим та Львівські автобусні заводи з директором Дзунзою Володимиром. Останнім часом підприємство робило замовлення для Києва - 23 тролейбуси Е301, 6 тролейбусів для Донецька, 4 тролейбуси Е183 для Кременчука. Продукція майже готова до здачі, бракує деяких запчастин, на які не вистачає грошей. Найбільше замовлень завод отримав від держави до Євро-2012. Виготовили автобуси для 4-х міст-учасників Євро. Тоді на підприємство навіть почали набирати працівників.
"Зараз навіть страйкувати нема кому, - каже робітник. - Нас лишилося 200 людей. Останнім часом усіх відправляли на простій у невизначену відпустку."
На заводі закриття заперечують.
"Зараз у нас відбудеться нарада з керівництвом, де все стане відомо, - говорить голова профспілки Олена Муляк. - Можливо призупинемо роботи, або скоротимо робочий час. Ми не можемо бути вічними спонсорами держави і Львова. Скільки вже судів минуло, ніхто нам не збирається віддавати боргів."
Коментарі
37