Приазовський регіон опинився в умовах транспортної блокади через дії в.о. голови ДП "Адміністрація морських портів України" (АМПУ) Райвіса Вецкаганса.
Чиновник ігнорує потреби портів Бердянська і Маріуполя з експлуатаційного днопоглиблення, яке необхідне для безпечного судноплавства в акваторіях портів, повідомляють "Подробности".
"Після досить холодної зими проблема глибин лише загострилася. Лід підняв із дна тонни ґрунту, і тепер в Маріуполі і Бердянську із жахом чекають першого серйозного шторму, який замулить судноплавні канали порту. Місцеві філії АМПУ готові проводить роботи силами власного флоту, який простоює без діла і тільки "з'їдає" гроші на підтримку його в робочому стані. Але всі спроби керівництва філій домогтися від нового голови адміністрації Райвіса Вецкаганса відновлення днопоглиблення в акваторіях портів Азовського моря залишаються без відповіді", - йдеться в статті.
Видання повідомляє, що останні роботи з днопоглиблення портів Азовського моря завершилися в минулому році з початком льодового періоду. При цьому глава АМПУ не розплатився з компанією, яка проводила днопоглиблювальні роботи.
"У 2017 році роботи повинні були відновитися, проте з приходом весни цього не сталося. Більш того, АМПУ не розрахувалося з підрядником, який проводив розчищення підхідних каналів в минулому році. Борг адміністрації до днопоглиблювальної компанії за вже виконані й прийняті роботи становить близько 50 млн грн. Причому відсутністю коштів цю ситуацію не пояснити. На рахунках адміністрації морських портів зосереджені мільярди гривень", - уточнюють "Подробности".
Видання підкреслює, що подібними діями Райвіс Вецкаганс дискредитує інвестиційну привабливість України.
"Керівництво країни зараз проводить активні переговори щодо залучення в українські порти найбільших іноземних інвесторів. Петро Порошенко анонсує прихід в Україну великого портового оператора Hutchison Ports, міністр інфраструктури Володимир Омелян домовляється з компанією DP World. На цьому тлі Вецкаганс провокує брудний скандал, коли блокує розрахунки з українськими днопоглиблювачами за виконану роботу. Президент обіцяє іноземцям сприятливий інвестиційний клімат, а замість цього вони бачать судові процеси з боку бізнесу, якого чиновники АМПУ банально "кинули"", - йдеться в статті.
Повідомляється, що результати роботи глави АМПУ викликають все більше розчарування серед представників транспортної галузі, які називають латиського чиновника "другим Бальчуном".
"Чотири місяці роботи Райвіса Вецкаганса показали, що він не володіє достатнім професійним рівнем для керівництва величезним морегосподарським комплексом цілої країни. Заїжджий менеджер презентує красиві комерційні проекти, а тим часом в портах назріває критична ситуація, пов'язана з найбільш насущними питаннями життєзабезпечення компаній. Той факт, що Вецкаганс опинився не на своєму місці, мабуть, розуміють і в Міністерстві інфраструктури", - резюмує видання.
Як повідомлялося, громадянин Латвії Райвіс Вецкаганс очолив ДП "Адміністрація морських портів України" в січні 2017 року.
Коментарі