Оцінюючи вартість газотранспортної системи (ГТС) України, можна виходити з вартості бізнесу, який здійснюється за її допомогою.
Таку думку висловив фахівець з енергетики Сергій Дяченко в ефірі Першого ділового каналу.
"Але основний потенційний покупець власне і вирішує питання обсягів транспортування, тому "Газпром" перед приватизацією зробить все, щоб зменшити ці обсяги і здешевити ГТС", - вважає експерт.
Він провів паралель з операціями купівлі-продажу внутрішніх газотранспортних компаній України, коли сторони виходили з річних обсягів транспорутвання.
"Йшла торгівля: чотири річних обсяги, п'ять річних обсягів, шість річних обсягів. Навколо таких цифр коливалася вартість об'єктів", - розповів Дяченко.
Але, за його словами, якщо для внутрішніх "труб" це адекватна оцінка, то для ГТС такий підхід не дасть необхідного результату.
"Тому що її значення не обмежується вартістю бізнесу", - наголосив Дяченко.
Нагадаємо, газета "Комерсант-Україна" із посиланням на анонімні джерела повідомила, що компанія Baker Tilly оцінила українську (ГТС) у межах $26-29 млрд.
Коментарі
14