Відкритя бізнесу на їжі не потребує капітальних вкладень, тому українці намагаються починати саме з такого виду діяльності. Про це Gazeta.ua розповів бізнес-консультант Андрій Степановський.
"За останній рік українці відкрили 5 тисяч бізнесів на їжі. Але це не означає, що всі вони працюють. Деякі тримаються 2-3 місяці, - пояснює експерт. - Українці нетерплячі і якщо запускають пекарню чи ресторанчик, то за місяць хочуть, аби внески повернулися".
Останні кілька років українці експериментують з екзотичними вареннями, соусами. Випускають нові страви.
"Новинки цікаві самому виробникові, тому він упевнений, що ними зацікавляться інші. Ще одна причина — такого немає ніде, тому це куплять. Це не завжди працює. У Харкові бізнесмен почав продавати черепашачі яйця. Привіз їх з-за кордону. Бізнес проіснував рік. Доки всі в його районі не купили по банці тих яєць та не спробували по разу. Потім їх їли теща і собака", - додав експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У жовтні в Києві відкриється перший бізнес-форум для підприємців
Бізнес на харчах може окупитися за місяць-два.
"Усе залежить від кількості вкладених грошей та розміру виробництва. Випічка окупиться швидше, - пояснює експерт. - Консервація, гарячі обіди, кафе будуть окуповуватися довше. Велике значення в цьому бізнесі має реклама. Продукцію треба рекламувати скрізь. Найцікавіше, що чоловіки швидше купують нові продукти з екзотичними смаками, ніж жінки".
Коментарі