пʼятниця, 09 вересня 2011 14:29

Економічні амбіції Путіна розбилися об старі літаки?

Економічні амбіції Путіна розбилися об старі літаки?

Мета прем'єр-міністра Російської Федерації Володимира Путіна перетворити економіку держави на одну з п'яти найбільших у світі може опинитися під загрозою через зростаюче занепокоєння щодо транспортної інфраструктури.

Про це пише агентство Bloomberg.

Так, у Росії за цей рік сталося вже п'ять авіакатастроф, жертвами яких стали 99 осіб. Якщо ж враховувати всі крупні транспортні пригоди, то число загиблих сягнуло 119 людей.

"Трагедії засвідчили відсутність капітального ремонту в транспортній інфраструктурі найбільшої країни світу, у той час як її уряд намагається зробити Москву світовим фінансовим центром, модернізувати економіку, щоб зменшити її залежність від експорту енергоносіїв", - пише видання.

"Навіть попри досить обмежений безпосередній вплив на економіку, стан транспортної інфраструктури Росії може утруднити досягнення прискорення економічного зростання до 10% протягом п'яти років з 3,4% в другому кварталі цього року, щоб досягти рівня Бразилії, Китаю та Індії", - додало Bloomberg.

ФОТОРЕПОРТАЖ: Причини авіакатастрофи під Ярославлем: відмова техніки чи неякісне паливо

"Кількість смертоносних аварій свідчить, що це не може бути збігом і вказує на фундаментальні проблеми зі старінням інфраструктури та верховенством закону. Це, звичайно, кидає тінь на Росію, що прагнуть стати економіку світового класу", - зазначила Ліліт Геворкян, аналітик IHS Global Insight.

Вік вузькофюзеляжних літаків флоту Росії вітчизняного виробництва становить від 25 до 30 років, у той час як у США цей показник становить 13 років.

За даними аналітика Bloomberg Industries Джорджа Фергюсона, для оновлення повітряного флоту Росії необхідно принаймні 400 нових пасажирських літаків.

ФОТОРЕПОРТАЖ: В Росії упав черговий літак з 12 пасажирами на борту

Президент РФ Дмитро Медведєв уже заявив, що держава може може звернутися до іноземних виробників літаків для забезпечення безпеки повітряних перевезень.

Раніше, 17 серпня, Путін заявляв, що підтримка авіаційної промисловості є "стратегічним пріоритетом" для уряду, який направив 270 млрд рублів ($ 9 млрд) з державних фондів для вітчизняних виробників у період з 2009 по 2011 рік.

Зараз ви читаєте новину «Економічні амбіції Путіна розбилися об старі літаки?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути