вівторок, 17 листопада 2020 10:10

Дорогі продукти кладуть на рівні очей: як керують поведінкою покупців

Дорогі продукти кладуть на рівні очей: як керують поведінкою покупців
Аби змусити купити більше, в магазинах регулярно міняють товари місцями та використовують акції. Фото: unsplash

Супермаркети керують поведінкою покупців за допомогою акцій на товари та їхнім розташуванням.

Візки на вході до супермаркету та стелажі з овочами і фруктами не випадково розташовані на вході до магазину, каже експерт з маркетингу Олександр Канцлер у коментарі "Сьогодні".

"Психологічно, коли ти додав у кошик трохи корисного, після цього можеш дати собі індульгенцію – додати щось шкідливе. Наприклад, чипси чи пиво. А порожній візок хочеться наповнити. Це змушує пройтись магазином", – пояснює Канцлер.

З його слів, відділи з хлібом, молоком і ковбасою знаходяться в різних зонах супермаркету, щоб покупець ходив між ними і щось купував.

На полицях, що на рівні зросту, завжди будуть лежати дорогі продукти.

"Якщо ми трохи опустимо очі вниз, то побачимо, що тут розташовані продукти за ціною значно дешевшою", – підкреслює Олександр Канцлер.

Він пояснює, що аби змусити купити більше, в магазинах регулярно міняють товари місцями та використовують акції.

"Припустимо, чай, всередині якого ще ложечка. Або банки пива, до яких примотані горішки. Ми психологічно розуміємо, що отримуємо якийсь бонус. І, можливо, нам не потрібен цей чай. Але оскільки ми хочемо отримати цей бонус безкоштовно, ми, зрозуміло, купуємо цей продукт", – стверджує експерт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Курячі стегна продають по 20 гривень

Зі слів таргетолога Микити Наконечного, в Інтернеті знають про нас більше, тому маніпулювати – легше.

"Дуже часто, коли людина щось шукає, їй потім показують щось подібне до результатів попереднього пошуку. Рекламодавці знають, коли людині щось потрібно. Якщо людина голодна, то, швидше за все, о другій годині вона буде замовляти піцу собі в офіс", – каже експерт.

Психологи називають такий вплив нейромаркетингом. Коли реклама використовує наші слабкості.

Щоб протистояти цьому, психолог Ірина Яворська радить чітко розуміти, навіщо ви йдете в магазин і скільки грошей можете витратити. А коли бачите акцію – взяти паузу і відкласти покупку.

В інтернет-магазині AliExpress під час останнього розпродажу українці витратили $7,8 млн. Це вдвічі менше показника 2019 року.

Зараз ви читаєте новину «Дорогі продукти кладуть на рівні очей: як керують поведінкою покупців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути