Пʼятниця, 27 листопада 2020 10:00

Чорна п'ятниця: хто найбільше заробить на розпродажах

Чорна п'ятниця: хто найбільше заробить на розпродажах
Середня знижка у період чорної п'ятниці буде в районі 25% - 30%. Фото: unsplash.com

27 листопада в усьому світі пройдуть масові розпродажі - чорна п'ятниця. Традиція влаштовувати їх в останню п'ятницю листопада прийшла зі США. В Україні магазини проводять чорну п'ятницю з 2013-го.

"Цьогоріч через пандемію формат чорної п'ятниці зміниться. На стрімкий стрибок продажів можуть розраховувати більше продавці інтернет-магазинів. Утім, частка онлайн-покупок зростала упродовж всього року. Перший сплеск був у квітні. Весь останній тиждень бачили приріст 20-30 відсотків. Чорна п'ятниця має підняти ці показники втричі", - розповів Gazeta.ua Максим Біляк, СЕО ecommerce-платформи HUBBER.

За його словами, українці починають витрачати більше грошей, починаючи з чорної п'ятниці, і триває це до Нового року.

"Середня знижка в період чорної п'ятниці буде в межах 25-30 відсотків. Це реальна знижка, коли не йде обман з боку продавця. Вона залежатиме від товарної категорії. Якщо беремо велику побутову техніку, то знижка 7 відсотків - хороший показник. Товари більш імпульсного попиту та залишки минулорічних завозів продаватимуть на 50-70 відсотків дешевше", - підкреслює експерт.

Прогнозує, що цьогоріч на розпродажах зможуть непогано заробити продавці побутової техніки, електроніки. Також зріс попит на спортивний інвентар.

"Краще стало продаватися все, що стосується спорту в домашніх умовах: гімнастичні килимки, гантелі, гирі, спортивний одяг, кросівки. Також непогані показники мають дитячі товари для розвитку - пазли, настільні ігри, конструктори, розмальовки. Невеликий зріст у сегменті зоотоварів. Також вже почали продаватися новорічні товари, ялинки, гірлянди, іграшки. Раніше, ніж торік", - розказав Максим Біляк.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерти розповіли, як максимально зекономити під час шопінгу

Однак, коронакриза позначилася на купівельній спроможності українців. Люди намагаються економити.

"Раніше було більше продажів речей преміальних брендів. Тепер люди обирають більш демократичних, дешевших виробників. Це в усіх категоріях без винятку", - поділився експерт.

Він наголосив, що зменшився середній чек на одну покупку.

"Люди полюють за знижками, витрачають менше грошей. Але фіксуємо зростання частоти покупок. Справа в тому, що зменшився середній чек покупця. Раніше людина за один раз купувала багато, на велику суму. Тепер вичікують більшу знижку, купують менше, але частіше", - сказав Максим Біляк.

Якщо в Україні знову запровадять жорсткий локдаун, частка онлайн-продажів зросте вдвічі, прогнозує експерт.

"Коли ввели карантин вихідного дня, інтернет-продажі зросли на 20-27 відсотків. Із квітня люди звикли до онлайн-шопінгу і впевненіше роблять замовлення", - підсумував Максим Біляк.

Робити покупки в чорну п'ятницю в цьогоріч збираються лише 12% українців. Переважна більшість - 68% - не планують іти на шопінг. 13% ще не визначилися, а 7% жителів України взагалі не знають, що таке чорна п'ятниця.

Зараз ви читаєте новину «Чорна п'ятниця: хто найбільше заробить на розпродажах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 26207
Голосування Чи подорожчають продукти через відміну державного регулювання цін?
  • Так, виробники і магазини скористаються цим
  • Так, але подорожчають тільки найпопулярніші товари
  • Ні, будуть лише сезонні коливання цін
  • Деякі товари подешевшають
  • Державне регулювання - це радянський пережиток. Його треба відмінити
Переглянути