Чистий прибуток найбільшої у світі соціальної мережі Facebook у першому півріччі 2019-го впав удвічі порівняно з аналогічним періодом 2018 року — до $5,04 млрд.
При цьому розводнений прибуток на акцію склав $1,76 проти $3,43 роком раніше. Виручка соціальної мережі склала $31,96 млрд, що на 27% більше за показник за аналогічний період 2018-го.
Чистий прибуток компанії за другий квартал склав $2,616 млрд, скоротився також вдвічі порівняно з минулим роком. Виручка за квартал збільшилася на 28% - до $16,89 млрд.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Де у Києві найбільше ризикованих новобудов
Квартальна виручка компанії від реклами склала $16,62 млрд, що на 28% перевершує показник другого кварталу 2018-го. Виручка від мобільної реклами зросла до 94% від усіх рекламних доходів із 91% за аналогічний період торік.
Число щоденних активних користувачів соцмережі у червні 2019-го збільшилось на 8% у річному форматі та склало 1,59 млрд осіб. Середнє число активних користувачів на місяць зросло у річному вираженні на 8% - до 2,41 млрд користувачів наприкінці червня. Про це повідомили на biz.nv.ua.
Що українці найчастіше купують в інтернет-магазинах.
Коментарі