Найчастіше споживачі скаржаться на нав'язування непотрібних послуг фінансовими установами.
Близько половини усіх скарг від споживачів на фінансові установи, які надходять до Нацбанку, щодо нав'язування непотрібних послуг - страхування, нотаріальних послуг, повідомила прес-служба регулятора.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як вибрати надійний банк для заощаджень?
Фінансовим установам заборонено законодавством нав'язувати послуги клієнтам. Водночас протягом останніх 8 років жоден державний орган не контролював дотримання цього.
Водночас 12 вересня Верховна Рада ухвалила відповідний закон. Нацбанк зможе регулювати ринок надання фінпослуг і реагувати на скарги споживачів.
В Україні з липня 2020-го роботу страхових, лізингових, фінансових компаній, кредитних спілок, ломбардів і бюро кредитних історій регулюватиме Нацбанк. Верховна Рада 12 вересня в цілому ухвалила закон про "спліт". Документ у першому читанні прийняли ще у липні 2016-го. Це було однією з вимог продовження співпраці з Міжнародним валютним фондом.
Коментарі