Коли Україна долучиться до спільного авіаційного простору з Європою, на ринок прийдуть такі світові лоу-кости як "Райнєйр" та "Ізі Джет".
Про це на "круглому столі", присвяченому інтеграції українського неба у спільний авіапростір, заявив доцент кафедри логістики Національного авіаційного університету Артур Вінюков-Прощенко.
За його словами, грошовий потік до держбюджету від податків від авіаційного транспорту зросте на 10-15%.
"Окрім того, треба замислитися про окупність держвитрат на розвиток інфраструктури на євро. Відкриття авіаційного простору дозволить втричі скоротити термін окупності. Він буде становити менше 10-ти років. Це тисячі нових робочих місць в аеропортовій інфраструктурі і біляаеропортових бізнесів. Також це допоможе ліквідувати монополію у постачанні палива. Ціни на паливо будуть знижені на 30%", - сказав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Російсько-український літак АН-148 втратив першого іноземного замовника
На думку експерта, пасажири отримають зниження цін на внутрішні перевезення у 2-3 рази, на міжнародні - у 1,5-2 рази.
"У монополізації авіатранспортної галузі України є конкретне ім'я - група "Приват", яка контролює зараз більше 60% транспортного ринку. Окрім того, "Привату" підконтрольні "Укртатнафта", аеропорти "Дніпропетровськ" і "Бельбек". Хіба потрібен українському споживачеві такий контроль? Чи готовий споживач платити більше 3,5 тисяч гривень за квиток Київ-Дніпропетровськ чи Київ-Донецьк, що є зараз на рейсах монополістів? Я думаю, що ні", - наголосив Вінюков-Прощенко.
Нагадаємо, тривають переговори Україні і ЄС щодо створення спільного авіапростору.
Коментарі
2