З початку запровадження карантину зріс попит на інтернет-покупки. Українці стали більше цікавитися садовим інвентарем, замовляти доставку продуктів.
Майже подвоїлася кількість покупців, які шукали товари для спорту та відпочинку. Наприклад, хотіли придбати дитячий самокат чи велосипед. Купували розвиваючі іграшки для дітей, пише olx.ua.
Зросла популярність товарів для будівництва та ремонту. Був інтерес до покупки кондиціонерів, бойлерів, очисників повітря.

Якщо говорити про послуги, то частіше шукали майстрів з ремонту та обслуговування техніки. Щоправда кількість пропозицій від них не зросла.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці кинулися купувати вживані авто: подробиці
У Житомирській області зріс попит на юристів, у Кіровоградській стало більше зацікавлених у купівлі бізнесу. У Херсонській області підвищився інтерес до послуг у сфері краси та здоров'я, у Полтавській — до прокату товарів.
Малому та середньому бізнесу потрібно врахувати, що населення переважно цікавиться продуктовим рітейлом. Також шукає товари для саду, відпочинку і спорту.
Після оголошення карантину українці стали рідше, ніж раніше купувати смартфони та побутову техніку. Попит упав на 30%.
Коментарі