Під час карантину подати документи та стати на облік у Службі зайнятості можна онлайн.
Потрібно на сайті Служби зайнятості www.dcz.gov.ua обрати рубрику "Електронне подання документів" та ознайомитися із загальною інформацією.
Після цього обрати центр зайнятості, де перебуватимете на обліку. Із сайту завантажте 2 заяви, роздрукуйте та заповніть їх власноруч. Поставте підпис, після цього документи відскануйте.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Безробітні отримають зарплату від держави. Але не всі
Перелік необхідних документів для реєстрації також слід відсканувати або сфотографувати. Їх із заявами треба зберегти в єдиний архівний файл (zip, rar). Надіслати його на пошту обраного центру зайнятості.
Далі залишається чекати відповіді від центру зайнятості та дзвінка від кар'єрного радника.
Під час карантину українцям, які втратили роботу, допомогу по безробіттю нараховуватимуть із 1-го дня реєстрації у Службі зайнятості. Раніше виплати нараховували з 7-го дня.
Коментарі
1