
Кабінет міністрів знайшов застосування 7,2 млрд грн, виручених "Укравтодором" за рахунок випуску облігацій - тобто більшої частини грошей, які будуть витрачені цього року на українські дороги.
Про це пише "Комерсант-Україна" в публікації "Туда им и дорога" з посиланням на проект постанови Кабміну з переліком об'єктів будівництва і ремонту автодоріг країни в 2013 році.
Як повідомляється, документ визначає, куди і на що будуть витрачені 7,28 млрд грн, які в березні "Укравтодор" отримав від продажу своїх облігацій Укрексімбанку, Ощадбанку, Укргазбанку і Дельта Банку.
Заступник голови "Укравтодору" Володимир Галушко повідомив, що проект був прийнятий на засіданні уряду 20 березня.
Основна частина коштів - 6,98 млрд грн - піде на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти автодоріг загального користування державного і місцевого значення. Ще 300 млн грн планується витратити на п'ять автодоріг міжнародного значення: Київ-Ковель-Яготин, Київ-Чоп , Київ-Харків-Довжанський, Київ-Чернігів-Нові Яриловичі і Київ-Одеса. Понад третина всієї суми залучених грошей (2,25 млрд грн) отримають дві області - Донецька і Дніпропетровська. Для порівняння: Херсонській та Хмельницькій дістанеться 249,17 млн грн і 168,88 млн грн відповідно, Волинській - 104,3 млн грн, пише газета.
Явну диспропорцію в розподілі коштів між регіонами Володимир Галушко пояснив тим, що "об'єкти для будівництва, реконструкції та ремонту відбиралися за ступенем соціальної та економічної важливості".
"Наприклад, у Дніпропетровській та Донецькій областях буде добудована дорога, яка зв'яже Львів з Луганськом, що дозволить виконати доручення президента Віктора Януковича доїжджати за 11-13 год з одного кінця країни в інший", - зазначив Галушко.
За його словами, в 2011 і 2012 році, навпаки, велика частина коштів спрямовувалася в західні регіони:
"У нас автодороги загального користування з'єднуються між областями та містами, тому відбувається дисбаланс виділення коштів на той чи інший регіон".
Незважаючи на жалюгідний стан українських автомобільних доріг, в уряді не мають наміру збільшувати суму витрат на їх ремонт.
Вадим Гуржос, який керував "Укравтодором" у 2008-2010 роках, вважає: для того, щоб вивести українські автошляхи на якісно новий рівень, "необхідно збільшити щорічні вкладення в рази".
Коментарі
12А коли катали гроші в автодороги в 2007 році в Тернопільській та Рівненській областях, то було справедливо???
Хай закатують в асфальт свої гроші Ахметов з Пінчуком, заодно закатають туди Азарова з хамом, а людські мільярди треба вкласти в людей: організувати робочі місця, оздобити районні лікарні, дитячі заклади. Загалом, сука цей Азаров!
За 2 миллиона предлагаю азирова закатать в дороги Днепропетровска, а янука в дороги Донецка.
Все честно 50 на 50, один миллиард Яныку один миллиард Азирову,есть возражения? Возражений нет, "так вносим в бюджет на 2013год".
а дорога со львова до тернополя напоминает танкодром....................
до каких пор все бабло на родину уркагана?............................
Хохлам, москалям, жидам, найманцям і окупантам, не турбуватись!! Тут українці радяться. Чого носа сюди встромляєте ?
Юля правильно сказала.По цій дорозі,точніше танкодрому,їздять іноземці і в них складається "хороше" враження про країну яка прагне в ЄС.
Самое интересное как это ворьё всё приподносит(деньги вырученные от продажи облигаций) Типа деньги укравтодора тратятся(чуть ли не их личные сбережения) И не слова о суммах от продажи бензина,ведь кто покупает бензин автоматически платит и за дороги.
Пи*дец совсем дорогам Донецка и Днепропетровска.У себя в вотчине воровать еще
легче--все схвачено.
Хохлам, москалям, жидам, найманцям і окупантам, не турбуватись!! Тут українці радяться. Чого носа сюди встромляєте ?
Дык и дебилам вроде тут со своими советами делать нечего.

Хотеть не вредно skazzzzka.blogspot.com/2013/03/blog-post_9412.html