пʼятниця, 07 квітня 2017 00:17

Як виробники дурять споживачів

Як виробники дурять споживачів
Сметана з 22 % жирності стала 20-відсотковою.Фото:vkurse.ua

Виробники товарів почали різко змінювати об'єми випущеної продукції, їх жирність і навіть склад. Про це Gazeta.ua заявив експерт з контролю якості Олександр Дармограй.

"З нового року почав масово помічати, як сметана з 22 % жирності стала 20-відсотковою. Упаковки почали меншати, а ціни тримаються на тому ж рівні", - каже Дармограй.

Такий маркетинговий хід використовують аби не втрачати постійних покупців.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як заробити перед Великоднем

"Ми провели опитування і виявили, що більшість споживачів не дивляться на жирність та об'єм продукту, а вибирають за меншою ціною. Собівартість 400-грамової пачки сметани жирністю 22 % становить 18 гривень. Решта — заробітки. Якщо жирність зменшити на 2 відсотки, то собівартість впаде до 15 гривень".

Економія відбувається і на зменшенні упаковок. Олію розливають в пляшки по 900 грамів, молоко у пакети по 900- 800 грамів.

"Одне київське підприємство по виробництву молокопродуктів зменшило упаковки. Спочатку на 50 грамів, згодом на 100. Ціну залишили на тому ж рівні, як була. У період росту цін підприємство заробило додатково 50 тисяч гривень. Тоді як у всіх дорожчало молоко у них лишалася стара ціна"

Зараз ви читаєте новину «Як виробники дурять споживачів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути