Під час пошуку роботи важливо, щоб потенційний роботодавець не виявився шахраєм і відповідав всім заданим параметрам кандидата.
Яким чином це перевірити, пояснюють аналітики robota.ua.
Вакансія
Важливо звертати увагу на опис вакансії. Він повинен бути повним та точним, але не надто розлогим.
"З опису вакансії ви маєте зрозуміти, з чим доведеться працювати, якими будуть ваші обов'язки. Все має бути чітко – без води та завуальованих фраз типу "хороший дохід", "легка робота, що підходить кожному"", - пояснюють експерти.
Вони зазначають, що в описі мають бути вказані пропозиції компанії: умови роботи, різні "плюшки", заохочення тощо.
"Роботодавець, що викликає довіру, пропонує дещо більше, аніж "офіс біля метро" та "оформлення згідно з КЗпП". Тут так само треба звертати увагу на тон викладення інформації – він має бути приязним, без агресивного Caps Lock та явної неповаги до пошукача", - кажуть аналітики.
Сайт та соцмережі компанії
Експерти радять зайти на корпоративний сайт.
"Якщо там ви зустрінете актуальний дизайн, інформацію, що часто оновлюється, історії успіхів співробітників компанії, розповіді про корпоративи – значить люди для цього роботодавця справді важливі. З великою ймовірністю у такій компанії вам працюватиметься комфортно", - пояснюють експерти.
У соцмережах установи можна знайти інформацію про організацію роботи в компанії, про її цінності, актуальні вакансії, розповіді про корпоративний відпочинок тощо. Деякі роботодавці обирають серед своїх співробітників амбасадорів бренду. На них також радять підписатися, щоб дізнаватися про те, що не розповість офіційний центральний офіс.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кому готові платити понад 100 тис. грн на місяць
ЗМІ
"За запитом назви компанії часто можна потрапити не лише на її сайт, але й на сторінки онлайн-ЗМІ. Тут часто публікують свої блоги топ-менеджери компаній або можна знайти інтерв'ю з ними, що дадуть зрозуміти специфіку роботи, корпоративну культуру, цінності", - додають аналітики.
Відгуки
Важливо дізнатися відгуки від реальних працівників компанії. Проте варто пам'ятати, що на сайтах з відгуками про роботодавця ви частіше зустрінете негативні висловлювання.
"Інша справа – реальні люди, яких ви можете знайти в соцмережах. Діловий етикет допускає повідомлення незнайомій людині з проханням розповісти про атмосферу в колективі, особливості роботи, ставлення керівників до підлеглих тощо. Поясніть своїй потенційній колезі, що розглядаєте можливість працювати в компанії та хочете дізнатися про неї більше. Також звертаєте увагу на пости співробітників – часто задоволені роботою працівники діляться враженнями на своїх сторінках у соцмережах", - зазначають експерти.
Станом на 1 грудня 2020 року кількість вакансій, які роботодавці подали до Держслужби зайнятості, становила 58 тис. пропозицій. До п'ятірки найпопулярніших запитів входять такі спеціалісти: швачка, слюсар-електромонтер, електрогазозварник, робітник з комплексного ремонту та обслуговування, монтер колії.
Коментарі