Під час карантину серед вітчизняних товарів українці найбільше витрачали на одяг, парфумерію та косметику.
Середній чек на одяг становив 1084 грн. На парфумерію та косметику - 856 грн та 719 грн відповідно, передає результати дослідження Deloitte "Економічна правда".
Найбільшою підтримкою серед респондентів користувалися сервіси з готовою їжею, заклади швидкого харчування, ресторани і бари. З ростом рівня доходу зросла також частка українців, які здійснювали покупки без нагальної потреби, додали автори дослідження.
"25% респондентів зазначили, що купують більше вітчизняних продуктів, навіть якщо вони дорожчі. Водночас покупці уважно ставилися до дій бізнесу: 24% опитаних купують товари переважно у тих брендів, які, на їхню думку, правильно відреагували на ситуацію з поширенням Covid-19", - йдеться у результатах опитування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Поляки не платитимуть за "понти" - українка про особливості відкриття мережі кав'ярень
70% респондентів знають про продукцію "Made in Ukraine", купують - 56%. Найбільш популярними категоріями товарів українських виробників є алкогольні напої та продукти харчування.
Дослідження провели на основі багатоступеневої стратифікованої вибірки, що представляє населення України за статтю, віком і типом населеного пункту. Опитування охопило 1,6 тис. респондентів.
18% українців вважають, що події в державі розвиваються у правильному напрямі, 66% думають навпаки.
Коментарі