РФ хоче побудувати пряме залізничне сполучення з окупованими Маріуполем, Волновахою та Донецьком і з'єднати їх з Таганрогом та Ростовом-на-Дону.
Це глобально не вплине на перебіг війни.Таку думку висловив військовий експерт Defence Express Іван Киричевський, передає "Еспресо".
Російські залізничні війська – це дуже потужна інженерна складова. До повномасштабного вторгнення у них налічувалося 40 тисяч особового складу.
"Вони мають техніку, щоб відносно швидко будувати військово-польові залізниці. Це достатньо кваліфіковані люди, які, на жаль, змогли довести до ладу ті залізниці, які армія РФ спочатку пошкодила на тимчасово окупованих територіях України", – сказав Киричевський.
Він не сумнівається, що окупанти зможуть побудувати нову залізничну магістраль дистанцією 50 км і залізничний міст через річку Кальміус.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Звільнення Андріївки: військовий пояснив, що це дасть ЗСУ
"Якщо брати контекст наступу ЗСУ, то він спрямований на перерізання коридору від окупованого Донбасу на Крим. А найбільш вразлива ділянка цього коридору, зокрема залізничного, як раз йде по магістралі Волноваха, Комиш-Зоря, Пологи й далі на Мелітополь. І наш рух на Токмак спрямований на те, щоб брати під щільніший вогневий контроль цю ділянку по магістралі", – пояснює експерт.
Окупанти можуть зробити два ізольовані логістичні острови: перший – Крим і Мелітополь, а другий – Таганрог, Маріуполь і Волноваха.
"Але це все одно не вирішить проблему їхньої логістики, бо ЗСУ зможуть перерізати цей коридор з Донбасу на Крим. Тобто окупанти зможуть створити нам капості та неприємні речі, а десь їх це все рівно не врятує", – підсумував Киричевський.
Щоб захистити Керченський міст окупанти взялись топити пароми.
Один вже затопили, готуються зробити це з другим, повідомляє Головне управління розвідки Міноборони.
Ще планують затопити щонайменше шість плавзасобів вказаного типу з метою створення захисної смуги перед Керченським мостом, йдеться в повідомленні.
Коментарі