Дульний компенсатор, який гасить полум'я та звук, розробив рівненський винахідник Сергій Марков. Цей пристрій використовують в АТО. Чоловік запевняє, його розробка немає аналогів у світі.
57-річний рівнянин – інвалід третьої групи. Двічі мав інфаркт. Активна життєва позиція не дозволяє чоловіку залишатися осторонь неспокою у країні. Повідомляє ІП "Крапка".
З початком бойових дій на Донбасі він почав розробляти винаходи, які б допомагали воїнам боронити Україну. Один із них – дульний компенсатор до автомата.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Армії передали чергову новинку
"Те, що я зробив, не має жодна армія у світі. Цей виріб створив близько 20 років тому, але закинув у довгу шухляду. З початком бойових дій на Донбасі подумав, що компенсатор неабияк допоможе нашим солдатам, став його удосконалювати", – розповів Сергій. - ДТК – дульний тонус-компенсатор – має здатність "гасити" полум'я та робити постріл беззвучним. Також він допомагає воїну цілитися точніше. Нині мій пристрій хлопці використовують в АТО. Траплялися ділки, які намагалися скопіювати мій винахід, але нічого в них не вийшло".
Сергій запатентував свою розробку. Чоловік каже, що пропонував її збройним силам, але ті відмовилися від співпраці. Мовляв, купують подібні пристрої у іншого виробника. Рівнянин запевняє, його розробка в рази досконаліша і безпечніша.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На передовій з'явиться машина нового покоління
"Також я зробив спеціальні імітатори на зброю, здатні підсилювати або приглушувати звук пострілу. Наша армія не має осколкових гранат. Я знаю як їх робити. Аби їх виготовити, достатньо звичайного брухту. Якщо хтось із воєнного командування зацікавиться цією ідеєю, готовий взятися за її втілення".
Унікальний український літак Ан-132Д підняли у повітря. Це - перший український літак без російських деталей. Над ним працювали 2 роки. Він може розвивати швидкість 500 км/год. Максимальна висота крейсерського польоту - 9 км. Вантажопідйомність - 9,2 т, довжина - 24,5 м, висота - 8,8 м, розмах крил - 29,2 м.
ДП "Антонов" підписав угоди з Саудівською Аравією щодо постачання літаків з 2017-го.
Коментарі