Рекламу, яку зняв італійський бренд Diesel в Києві, нагородили трьома "Каннськими левами".
Це нагороди одного з найпрестижніших фестивалів реклами, - про це пише "Укрінформ".
Відеоролик Go With The Flaw нагородили у трьох категоріях: "режисура" - "Бронзовий лев", "продакшн-дизайн" - "Бронзовий лев" та "операторська робота" - "Срібний лев".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кліп гурту Onuka оцінили на Берлінському кінофестивалі
За продакшн відповідала українська компанія Family Production, а режисером виступив Франсуа Руселле. Він раніше працював із Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones.
Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф "Non, Je ne regrette Rien", а головними локаціями — Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення ім. Карпенка-Карого.
"Це були досить складні зйомки, передусім щодо кастингу. Ми раді, що стали флагманами зарубіжного знімального буму в Києві. Й удвічі приємніше, що зусилля не були марними", — зазначила генеральний продюсер Family Production Анастасія Буковська.
Візуальне оформлення Євробачення-2017, яке проводилося в Києві, відзначили на міжнародному фестивалі творчості "Каннські леви".
Коментарі