Британці у своїй легендарній зухвалій манері смакують тему Олімпійських Ігор.
Альтернативні варіанти супер-захищеного логотипу з'являються всюди: від вуличних графіті до футболок, показуючи довгий ніс драконівським заходам, які диктують правила комерційного використання цих з'єднаних між собою кілець.
Це зображення, яке вперше побачило світ у Брістолі у вигляді вуличного графіті Criminal Chalklist, стало вірусним: воно з'являється на футболках, які продаються на прилавках магазинів по всій країні і в мережі.
"Це просто маленька зухвалість. Трошки покепкувати - типово британська риса. Жодного злого умислу", - сказав вуличний художник Тедді Баден Associate Press.
Олімпійські чиновники, які відповідають за захист логотипу, на подив терпимо ставляться до цієї сатиричної витівку місцевого значення, але вони стають на рідкість непримиренними, коли власники невеликого бізнесу намагаються перейнятися цією ідеєю, спонтанно демонструючи кільця та ??смолоскипи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Можна отруїтися, якщо прийняти сучасне мистецтво в неправильній дозі"
Кілька місяців перед флористом в Stoke-on-Trent стояв вибір: прибрати обгортковий папір з олімпійськими кільцями або постати перед судом за несанкціоноване використання олімпійського логотипу. Минулого тижня вуличний комітет наказав власнику кафе в Кембервеллі прибрати з вітрини магазина рогалики у вигляді п'яти з'єднаних кілець, і, зовсім безглуздо виглядає те, що Olympic Caf? в Стрейтфорді має змінити свою назву на Lympic Caf?.
Ці надто серйозні заходи викликають невдоволення, в тому числі з боку мера Лондона Бориса Джонсона (Boris Johnson) і колишнього директора з маркетингу Міжнародного олімпійського комітету Майкла Пейна (Michael Payne).
"Людей це зачіпає", - сказав він Independent. - Вони розуміють, що Coca-Cola заплатила, а Pepsi немає, тому Coca-Cola повинна забезпечувати прохолодними напоями. Але що тут спільного з багетом у вигляді смолоскипа в кафе?"
Схоже, сьогодні вуличним художникам і жартівникам це має зійти це з рук.
"Переслідування художників не піде на руку відстоювання комерційних інтересів спонсорів", - сказав Лі Бофкін (Lee Bofkin) в інтерв'ю порталу Global Street Art.
Коментарі