Цьогоріч Одеський міжнародний кінофестиваль пройде з 13 по 21 липня. Організатори дійства презентували іміджевий ролик, режисером якого виступив Ігор Стеколенко.
Центром відеороботи стали глядачі. Режисер показує емоції на їхніх обличчях під час споглядання певних об'єктів.
"У концепції ролика – ілюстрація самого принципу відчуття глядачем емоцій, розуміння ним образів, трактування змісту. Через призму власних переживань кожен трактує побачене на свій лад, тож для кожного кіно – це особиста та майже інтимна історія", – пояснює режисер Ігор Стеколенко.
"Щороку ми створюємо іміджеве відео ОМКФ - і це дуже надихаючий творчий процес. Ми хочемо, щоб глядач відчув ті ж самі емоції, у котрі він занурюється під час перегляду фільму. Це особлива магія, котра впливає на кожного гостя кінопоказів Одеського кінофестивалю, те, що нас об'єднує та одночасно сприймається кожним дуже особисто. Ми вже вдруге працюємо з Ігором Стеколенком, та знаємо, що він, як ніхто, відчуває атмосферу ОМКФ. Робота з ним – це завжди дуже надихаюча колаборація", - зазначає Юлія Сінькевич, генеральний продюсер Одеського міжнародного кінофестивалю.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кінофестиваль "Молодість" назвав своїх членів журі
Торік на 8-му Одеському міжнародному кінофестивалі показали 107 фільмів із 35 країн. Тривав з 14 до 22 липня. Гран-прі й 10 тисяч євро отримав фільм "Король бельгійців" Петера Бросенса й Джессіки Вудворт спільного виробництва Бельгії, Нідерландів і Болгарії. Переможця обирали глядачі.
Коментарі